کد خبر: ۱۲۰۹۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
لیگ برتر - هادی شکوری مدافع سابق استقلال که در حال حاضر در نفت تهران حضور دارد روز دوشنبه مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت.

به گزارش 598،شکوری در گفت وگو با خبرآنلاین در مورد وضعیت نفت در آستانه بازی با استقلال می گوید: «تیم ما الان شرایط بسیار خوبی دارد و هدف اصلی نفت گرفتن سهمیه آسیا است و ما می توانیم با این پتانسیل به آنچه که می خواهیم برسیم. فقط در این 5 هفته پایانی باید حداکثر امتیازها را جمع کرده تا بتوانیم سهمیه آسیا بگیریم.»
از شکوری در خصوص تقابل با استقلال سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد: «فکر می کنم بازی سختی داریم ولی به نظر من یک گام از استقلال جلوتر هستیم. تیم ما نه استرس قهرمانی و نه استرس سقوط دارد و خسته هم نیستیم. البته استقلال هم آنقدر بازیکن دارد که خستگی و فشردگی بازی ها را بهانه نکند. از طرفی چند بازیکن سابق استقلال از جمله من، امین منوچهری، میثم حسینی و محسن یوسفی مقابل آنها انگیزه داریم.»
از شکوری در مورد قدرت خط حمله استقلال و حضور بازیکن باهوشی مثل فرهاد مجیدی در تیم حریف سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد: «آقا فرهاد بزرگ ماست و ما با هم بچه محل قدیمی هستیم. من به مجیدی علاقه خاصی دارم و بازی کردن جلوی او بسیار سخت است ولی نفت هم خط دفاعی خوبی دارد و تلاش می کنیم تا خط حمله استقلال را مهار کنیم.»
شکوری که همچنان از مسوولان استقلال بابت عدم دریافت مطالباتش ناراحت است می گوید: «مشکل من مشکل مالی نیست بلکه مشکل اخلاقی است. متاسفانه مسوولان استقلال رفتار صادقانه ای ندارند و حتی به بازیکنان خودشان هم دروغ می گویند. آنها می توانند تماس بگیرند یا حداقل جواب تلفن طلبکارها را بدهند و بگویند پول نداریم ولی حتی این کار را هم انجام نمی دهند. من هم از استقلال به فیفا شکایت کردم و این باشگاه علاوه بر طلبی که دارم باید ضرر آن را هم پرداخت کند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها