کد خبر: ۱۲۰۹۱۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
در اینکه مهدوی‌کیا بازیکن بزرگی است شکی نیست اما بعد از نیم فصل اول با مصدومیتی جزیی روبه‌رو شد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - یحیی گل محمدی باید خودش را به پاسخ دادن به این سئوال تکراری آماده کند . اینکه چه شد که که مهدوی کیا تصمیم به خداحافظی گرفت ؟

 دقایقی پیش سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما به مهدوی‌کیا پیشنهاد خداحافظی دادید، گفت: با توجه به تمام شرایط خودم به مهدوی‌کیا پیشنهاد دادم خداحافظی کند.

به گزارش گل ، گل محمدی در مورد تصمیم غیرمنتظره مهدوی‌کیا که دلش می خواست با قهرمانی از فوتبال خداحافظی کند، گفت: اینکه مهدوی‌کیا در فهرست 18 نفره نبود و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته، صحت ندارد و با توجه به وضعیتی که داشت تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند و البته من هم ناراحت بودم و چون شان مهدی بیش از این حرف‌ها بود.

وی در مورد اینکه نمی‌شد بیشتر از مهدوی‌کیا استفاده کرد و در عین حال شانش را هم حفظ کرد، گفت: در اینکه مهدوی‌کیا بازیکن بزرگی است شکی نیست اما بعد از نیم فصل اول با مصدومیتی جزیی روبه‌رو شد و شاید به خاطر این مصدومیت کمی از شرایط مسابقه دور شده بود.

اما مهمترین قسمت حرف های یحیی جایی است که او احتمال بازگشت مهدوی کیا را محتمل می داند و می گوید: اگر مهدوی‌کیا ناراحت بود پیشنهادم را قبول نمی‌کرد. البته آقای  رویانیان هم  با تصمیم مهدی مخالفت کرده  و اگر مهدوی‌کیا بخواهد از تصمیمش برگردد خودم استقبال می‌کنم.


http://u.goal.com/201400/201485hp2.jpg

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه او گفته است رابطه‌اش با مهدوی کیا مثل دو برادر است و این جمله دقیقا مشابه جمله‌ای است که علی دایی در خصوص کریم باقری به کار برد و او هم به همین شکل عجیب از پرسپولیس خداحافظی کرد، گفت: من و مهدوی‌کیا 20 سال است با هم رفیقیم و خاطرات زیادی داریم و دنبال چیزی نباشید و اینهایی را که گفتم حقیقت دارد و قبول کنید که مهدوی‌کیا الگویی برای همه جوانان است و در این مسئله هم اصلا غلو نمی‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها