کد خبر: ۱۲۰۹۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
آخرین نمایش پرسپولیس برابر مس کرمان نیز یک بی‌توجهی تمام به امتیازات بود، جائیکه دو بار از حریف پیش افتادند و دو بار هم تساوی را به حریف واگذار کردند.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-پرسپولیس تهران امروز سیزدهمین رقابت خود در لیگ برتر را با هدایت یحیی گل‌محمدی انجام داد و با هدایت این مربی جوان هفتمین تساوی خود در نیم‌فصل دوم و سیزدهمین تساوی فصلش را کسب کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای پنجمین بار در نیم‌فصل دوم به تساوی برابر رقبای خود در آزادی رضایت دادند تا بسیاری از امیدهای پرسپولیس با گذشت هفته‌ها و ماه‌ها کم‌کم بر باد برود تا حالا در پایان هفته‌ی سی‌ام سرخ‌پوشان پایتخت برای ماندن در رده‌ی ششم نیز دست و پا بزنند.

پرسپولیس تهران زمانی‌که هدایت خود را به دستان یحیی گل‌محمدی سپرد، در پایان نیم‌فصل با داشتن 21 امتیاز در رده‌ی 12 قرار داشت. آن روزها که پرسپولیس 21 امتیازی بود و با وجود قرار داشتن در رتبه‌ی 12ام، فقط 10 امتیاز با صدرنشین فاصله داشت، اگر این تساوی‌ها را با پیروزی عوض می‌کرد، اگر قافیه را در اوج شایستگی به راه‌آهن واگذار نمی‌کرد، حالا جدا از کسب سهمیه می‌توانست برای قهرمانی نیز بجنگد، اما نگاهی به تساوی‌های پرسپولیس نشان می‌دهد شاگردان یحیی آن‌جا از تمامی کورس‌ها وا ماندند، که تساوی‌ها برای‌شان شد عادت !

اولین گام یحیی با تساوی برابر قعرنشین !

سرخ‌پوشان پایتخت که بارقه‌هائی از امید برای تحول را در سبک بازی‌شان نشان می‌دادند، در اولین گام با هدایت گل‌محمدی در هفته‌ی هجدهم، شروعی طوفانی را نیز داشتند، گل‌زنی در دقایق 3 و 9 و البته افت ناگهانی در بازی خود به وضوح این امر را اثبات می‌کند. پایتخت‌نشین‌ها که می‌توانستند 3 امتیاز خانگی شیرین و پرامید را کسب کنند، با دریافت دو گل در نیمه‌ی دوم استارت عادت به تساوی را زدند !

تساوی برابر شاگردان سابق

شاید درخشش حامد لک در آن دیدار سبب شد تا یحیی به سه امتیاز آن دیدار نرسد، اما نباید از بی‌دقتی مهاجمان پرسپولیس از جمله کریم انصاریفرد نیز گذشت. با این وجود این چهارمین امتیازی بود که یحیی و شاگردانش قدر آن را نداستند !

تساوی در دربی پایتخت

سرخ‌پوشان با هدایت گل‌محمدی در اولین تجربه‌ی دربی خود در هفته‌ی بیست و سوم به یک تساوی رضایت دادند. البته فراموش نکنیم که نمایش پرسپولیسی‌ها در آن دیدار بسیار شایسته بود و شاید نباید در این دیدار تصمیمات داوری را نیز نادیده گرفت.

توقف برابر خوزستانی‌های مدعی  

شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر فولادی‌های مدعی نیز نتوانستند قدعلم کنند و با وجود برتری در دقایقی از بازی، باید آن‌ها را خوش‌شانس نامید که برابر فولاد متوقف شدند و شکست را نپذیرفتند. این دومین تساوی پرسپولیس برابر تیم‌های مدعی در زمان هدایت گل‌محمدی آن‌هم در آزادی بود !

ارواح زرد هم سرخ‌پوشان را متوقف کردند

یکی دیگر از تیم‌های مدعی که در آزادی موفق به توقف پرسپولیس شد، تیم نفت تهران بود، تیمی که با هدایت منصور ابراهیم‌زاده برای دومین سال پی‌درپی یکی از تیم‌های مدعی برای کسب سهمیه‌ی آسیا در لیگ برتر با حداقلی از دارائی‌ها نشان داده است.

در این دیدار پرسپولیس رسما از شکست گریخت تا همان شکست‌ناپذیر بماند و به هیچ امتیاز دیگری در لیگ نیندیشد.

کمک به بحران آلومینیوم با یک تساوی !

شاید در این دیدار نیز پرسپولیسی‌ها بیش از حد به داوری معترض بودند، اما به هر ترتیب آن‌ها آن‌قدرها که باید زهردار عمل نکردند که بتوانند قدر امتیازات آن‌هم برابر قعرنشینان را بدانند.

آخرین تساوی، یک قدرنشناسی تمام عیار

آخرین نمایش پرسپولیس برابر مس کرمان نیز یک بی‌توجهی تمام به امتیازات بود، جائیکه دو بار از حریف پیش افتادند و دو بار هم تساوی را به حریف واگذار کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها