کد خبر: ۱۲۰۶۹۰
زمان انتشار: ۲۲:۳۹     ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نادان نيستم ليست مازاد را در روزنامه‌ها منتشر کنم.
به گزارش فارس، يحيي گل محمدي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل مس کرمان گفت: اين آخرين کنفرانس سال 91 است. پيشاپيش سال جديد را به همه تبريک مي‌گويم. بازي حساسي داريم شرايط مس در جدول مثل تيم ماست و اگر مي‌خواهيم در جدول شرايط خوبي داشته باشيم بايد در اين ديدار به پيروزي برسيم.

وي افزود: با هواداران 30 ميليوني طرف هستيم، کساني که دوست دارند تيمشان هميشه برنده باشد و ما حق نداريم نسبت به خواسته و احساسات آن‌ها بي تفاوت باشيم. براي يک بازي تماشاگر پسند آماده‌ايم و مي خواهيم 3 امتياز را کسب کنيم.

گل محمدي در مورد اينکه به نظر مي‌رسد پرسپوليسي‌ها در جام حذفي انگيزه بيشتري دارند، گفت: شايد ناخواسته انگيزه هاي متفاوتي وجود داشته باشد و نمي‌توان اين موضوع را کتمان کرد؛ اما با بازيکنان صحبت مي‌کنيم که ليگ برتر را جدي بگيرند و اين کار را هم انجام مي‌دهند. در بازي قبل خود در 7 دقيقه 3 موقعيت داشتيم و اين نشان مي‌دهد بازي براي ما مهم بوده است. روي اتفاق به راه آهن باختيم. بازيکنان به اين موضوع رسيدند که بايد ليگ را مثل جام حذفي جدي بگيرند. بي‌تفاوت بودن کار درستي نيست و بازيکنان هم چنين تصميمي ندارند اين مسائله را به خوبي درک کردند.

گل محمدي در مورد انتشار ليست مازاد در يکي از روزنامه‌ها و اينکه رويانيان زماني اعلام کرده بود از گل محمدي ليست مازاد مي‌خواهد، عنوان کرد: مقطعي که رويانيان اين صحبت را کرد، مقصود و هدفش اين بود که در پرسپوليس سرمربي همه کاره است و از زدن آن حرف اين هدف را داشته است. ليست مازادي وجود ندارد و حتي با دستيارانم هم در مورد اين ليست چنين حرفي نزدم. همين بازيکنان 14 هفته نباختند و دليلي ندارد با اين ليست بخواهيم تيم را به هم بريزم. ديروز هم با بازيکنان صحبت کردم و گفتم چنين ليستي وجود ندارد. همه براي ما ارزشمند هستند. ديروز در مصاحبه گفتم مربي کم تجربه و ناداني بايد باشم که ليست مازاد بدهم و مخصوصا اين که بخواهم آن را در روزنامه‌ها منتشر کنم.

وي در مورد اينکه عابديني اعلام کرده حاضر است 150 ميليون تومان بگيرند و در آزادي بازي کنند، گفت: چه در گيلان و چه در تهران بخواهيم بازي کنيم، آنقدر انگيزه داريم که از اين مرحله عبور کنيم. صددرصد در آزادي بازي کردن براي ما بهتر است؛ اما بحث در اينجا اين است که آيا اين حرف‌ها براي برهم ريخته شدند حواس تيم ما مطرح مي شود؟ ما اگر بخواهيم قهرمان شويم بايد در هرجايي به ميدان برويم، به موفقيت برسيم. اتفاقا در اين مدت در ديدار‌هاي خارج از خانه بهتر عمل کرديم و تيم‌مان نظم خوبي داشته است. اگر در رشت قرار باشد به ميدان برويم باقدرت اين کار را انجام مي‌دهيم و مي‌خواهيم هر طور شده در جام حذفي به قهرماني برسيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها