کد خبر: ۱۲۰۶۸۶
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب 6 بازيکن اين تيم برگزار شد.
به گزارش فارس،تيم استقلال يک روز پس از برتري مقابل العين امارات امروز « پنجشنبه» از ساعت 15:30 در کمپ زنده ياد حجازي برنامه هاي آماده سازي خود را پيگيري کرد.

در تمرين امروز بازيکنان زيادي حضور نداشتند و مهدي رحمتي، مجتبي جباري، فرهاد مجيدي، فرزاد حاتمي، سياوش اکبرپور و حنيف عمران زاده غايب بودند. البته عمران زاده به دليل مسائل انضباطي فعلا حق حضور در تمرينات را ندارد.

*خسرو حيدري که به دليل آسيب ديدگي ديدار با العين امارات را از دست داده بود امروز زير نظر حاج قاسم مربي بدنساز استقلال تمريناتش را از سر گرفت.

*امير حسين صادقي با 20 دقيقه تاخير به محل تمرين آبي پوشان رسيد.

* در حالي که هنوز تمرين آبي پوشان آغاز نشده بود آرش برهاني و علي حمودي مشغول ضربه زدن به تير دروازه بودند. اين دو قرار گذاشتند که ضربه هايشان به تيرک افقي برخورد کند و بر سر اين موضوع کري داشتند.

*قبل از آغاز تمرين بازيکنان مشغول بازي تنيس فوتبال بودند.

* امير قلعه نويي در تمرين امروز آبي پوشان حضور داشت و در رختکن فيلم بازي با العين را تماشا کرد.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در کمپ زنده ياد حجازي حضور داشتند و در خصوص پيروزي آبي پوشان مقابل نماينده امارات صحبت مي‌کردند.

* يک دوربين تلويزيوني براي مصاحبه و گفت و گوي نوروزي در تمرين استقلال حاضر شد و با بازيکنان اين تيم صحبت کرد. همين مسئله باعث شد تا کمپ آبي‌پوشان حال و هواي نوروز بگيرد.

* بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل العين بازي کرده بودند پس از ريکاوري راهي استخر و سونا شدند.

* جواد نکونام در حاشيه تمرين امروز حدود 10 دقيقه با ستار همداني صحبت کرد.

* دويدن دور زمين، کارهاي ترکيبي و ارسال پاس‌هاي کوتاه برنامه‌هاي تمريني امروز بود. در مرحله آخر بازيکنان فوتبال درون تيمي انجام دادند که تمامي اين مراحل زير نظر مجيد صالح برگزار شد.

* با اعلام کادر فني تمرين فرداي تيم استقلال تعطيل خواهد بود و بازيکنان از روز شنبه مجددا تمرينات خود را پيگيري خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها