کد خبر: ۱۲۰۶۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اتفاق قم حرکتی سازماندهی شده بود اما در ادامه اینکه بخواهند این حرکت را به جبهه ی پایداری نسبت دهند و آن را تخریب کنند یک حرکت کاملا سیاسی است.
به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی بی باک، بعد از اتفاقات یکشنبه سیاه مجلس که باعث ایجاد شائبه هایی در جامعه شد، مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز با گلایه از اقدام برخی مسئولین فرمودند: اگر فیلم یا مستنداتی بر علیه گروه و فرد خاصی وجود دارد باید در دادگاه مطرح شود نه در جای دیگر.

اما برخی از سایت ها بدون توجه به نصایح و منویات مقام معظم رهبری اقدام به انتشار فیلم و عکس برهم زنندگان سخنرانی رئیس مجلس در حرم حضرت معصومه (س) و تطبیق عکس ها با افرادی که در سلسله نشست های جبهه پایداری حضور داشتند نمودند و در نهایت با تشکیل دادگاهی مجازی بدون حضور قاضی، متهم و شاکی، اعضای جبهه پایداری را مقصر حادثه قم دانستند.

احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با بی باک ضمن محکوم کردن چنین اقداماتی بیان داشت: حرکتی که در قم اتفاق افتاد از دو منظر قابل بحث است. نفس حرکت جالب نیست و اعمال حرکاتی مثل پرتاب مهر و کفش به یک مسئول رسمی نظام جایز نیست و نباید انجام می شد.

وی خاطر نشان کرد: این حرکت سازماندهی شده بود اما در ادامه اینکه بخواهند این حرکت را به جبهه ی پایداری نسبت دهند و آن را تخریب کنند یک حرکت کاملا سیاسی است.

نماینده مردم اردستان تاکید کرد: البته ابتدا گفته می شد که این ها طرفداران آقای احمدی نژاد هستند و حالا می گویند که این افراد طرفدار جبهه ی پایداری هستند و این مسائل ایجاد شکاف می کند و به نفع کشور نیست، در هر صورت اگر افرادی که در میان جمعیت بوده اند از حامیان جبهه ی پایداری یا شبیه سازی شده و یا واقعیت داشته باشد نفس این کار یک اقدام غیرحرفه ای و غیرمنصفانه است.

وی افزود: قدر مسلم این کار با اهداف انتخاباتی است، جبهه ی پایداری قرار است در انتخابات آینده کاندیدا داشته باشد و بنابراین طبیعی است که عده ای قصد تخریب آن را دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
کارشون
تخریب
یک
گروه
مردمی
است
گروه مردمی پایداری
پاسخ
شفیع زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
من خودم شخصا" نمی توانم ادعا کنم این حادثه از طرف جبهه پایداری سازماندهی شده بود چون فعلا" دلیل کافی ندارم اما انتساب این برنامه به جبهه پایداری خیلی هم بیراه نیست جبهه هم تاکنون آن را محکوم نکرده است اما هرچه هست یک مشت افراد نادان آن را انجام دادند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها