کد خبر: ۱۲۰۵۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی اگر بی‌اخلاقی از عمران‌زاده دیده باشد صد درصد با او برخورد می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل العین و منصرف شدن امیر قلعه‌نویی از آوردن حنیف عمران‌‌زاده به داخل زمین عنوان کرد: من خودم برگه تعویض عمران‌زاده را به داوران دادم اما قلعه‌نویی به من گفت که برگه را برگردان. فکر نمی‌کنم که چیز خاصی وجود داشته باشد، من به قول شما رسانه‌ای‌‌ها پشت به تصویر بودم و متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد اما مطمئن باشید قلعه‌نویی اگر بی‌اخلاقی دیده باشد صد درصد برخورد خواهد کرد.

وی در مورد دیدار با سپاهان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی خاطرنشان کرد: ما بحث‌های کارشناسی انجام دادیم از حدود یک ماه پیش در مورد این موضوع صحبت کردیم و بحث‌های کارشناسی صورت گرفته و نظر نهایی را باید به مدیریت باشگاه اعلام کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره عدم مصاحبه بازیکنان با اصحاب رسانه تصریح کرد: من به این موضوع احترام می‌گذارم که تمام بازیکنان و کادر فنی نسبت به اصحاب رسانه پاسخگو باشند اما باید شرایط بازیکن را هم درک کرد. برخی موارد وجود دارد که ارتباط رسانه با بازیکن را دور می‌کند. شاید بازیکنان هم حرف‌هایی برای این عملکرد خود داشته باشند.

ماجدی در مورد اینکه آرش برهانی هنگام ورود به زمین از امیر قلعه‌نویی اجازه گرفت، خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی در اواخر نیمه اول به آرش داد می‌زد که زودتر گرم کند و به او گفت که اگر در بازی گذشته اخراج نمی‌شد، فشار به تیم نمی‌آمد. قانون فوتبال است که یک بازیکن باید به سرمربی احترام بگذارد. برهانی با اجازه گرفتن بزرگی خود را نشان داد و این موضوع نشان از ترس او نیست همه باید تابع سرمربی باشند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا در رختکن بین بیک‌زاده و قلعه‌نویی درگیری به وجود آمده، گفت: بیک‌زاده در جریان بازی دچار اشتباهی شد که قلعه‌نویی وقتی فضا را در بازی مناسب دید به او تذکر داد. در بازی بیشترین فشار بر روی سرمربی تیم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها