کد خبر: ۱۲۰۴۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
رحیمی تاج را به کارنابلدی متهم کرد و مدعی شد کارهای اشتباه سازمان لیگ باعث شده دو باشگاه استقلال و سپاهان روبروی همدیگر قرار بگیرند

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- دعوای رسانه‌ای علیرضا رحیمی و مهدی تاج حالا شکل دیگری به خود گرفته و انگار اصفهانی‌ها علیه همدیگر شمشیر از رو بسته‌اند.

اواخر دی ماه مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ و جانشین بهروان دوشغله شد! علیرضا رحیمی در آن زمان به شدت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد با حضور تاج اگر منافع باشگاه سپاهان به خطر بیفتد کنار خواهد رفت! و البته مهدی تاج نیز گفت که با مدیرعامل سپاهان صحبت خواهد کرد تا دلیل این مساله را متوجه شود. در نهایت تاج و رحیمی هر دو در پست‌های خود ماندگار شدند. ظاهرا دعوای این دو از زمانی که رحیمی مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان بود نشات می‌گیرد در آن برهه مهدی تاج با او مشکل داشت.

بعد از گذشت حدود دو ماه بازهم هیزم به آتش این دعوا افتاده و چه هیزمی بهتر از تغییر تاریخ نیمه‌نهایی جام حذفی! تغییر زمان دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی از نهم به دهم فروردین‌ماه سال آینده باعث می‌شود سپاهان بدون استراحت در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود!

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان در مصاحبه‌ای به شدت عملکرد مهدی تاج در تغییر تاریخ بازی جام حذفی بین استقلال و سپاهان را زیر سوال برده و اعلام کرده دیگر با او تماسی نخواهد داشت.

رحیمی تاج را به کارنابلدی متهم کرد و مدعی شد کارهای اشتباه سازمان لیگ باعث شده دو باشگاه استقلال و سپاهان روبروی همدیگر قرار بگیرند. مدیرعامل سپاهان ضمن این‌که تاج را مرد سیاسی، مقصر اصلی تغییر برنامه و دعوای سپاهان و استقلال می‌داند ابرقویی‌نژاد را نیز بی‌بهره نگذاشته و او را دشمن اول سپاهان خطاب کرد.

بازیکن دهه پنجاه سپاهان که حالا بالا‌ترین عضو این باشگاه است سیاست را عامل اصلی این برنامه‌ریزی می‌داند و معتقد است دلیل مشخص نشدن تاریخ فینال از سوی سازمان لیگ منتظر ماندن تاج و همکارانش برای مشخص شدن فینالیست‌ها و اعمال نفوذ در تاریخ بازی یا بازی‌های نهایی است و تاج کار دلخواهش را انجام داده.

مهدی تاج در پاسخ به اظهارات مدیرعامل سپاهان بیانیه‌ای صادر و اعلام کرده سازمان لیگ از هیچ تیمی حمایت نمی‌کند و در زمان مقتضی پاسخ صحبت‌های رحیمی را خواهد داد.


http://www.meydan.ir/sites/default/files/taj%208_1.jpg

تا پایان لیگ دوازدهم چند ماهی باقی مانده و معلوم نیست جر و بحث‌های این دوسپاهانی به کجا ختم شود؟! دعواهایی که معمولا بی‌نتیجه است و دودش بیشتر از همه به چشم فوتبال ما می‌رود! آنچه مسلم است این‌که گفته می‌شود سازمان لیگ به دلیل حضور تاج به سود سپاهان برنامه‌ریزی می‌کند منتفی شده و باید منتظر روزهای آینده ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها