کد خبر: ۱۲۰۳۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي رومانيايي الجيش از تساوي تيمش برابر تراکتورسازي ايران ابراز ناراحتي کرد.
الجيش قطر در دومين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا در حالي که تا دقايق پاياني با نتيجه‌ سه بر دو از تراکتورسازي ايران پيش بود در آخرين ثانيه‌ها گل تساوي را دريافت کرد تا سه امتياز حساس اين ديدار را از دست دهد.

لوچسکيو، سرمربي رومانيايي الجيش از اين که تيمش در دقايق پاياني پيروزي را با تساوي عوض کرد، ابراز ناراحتي کرد.

او در نشست خبري بعد از بازي، گفت: شايسته نتيجه‌اي بهتر از اين بوديم. اگر اشتباه‌هاي بچگانه نبود سه امتياز را به دست مي‌آورديم. متاسفانه نتوانستيم برتري خود را در دقايق پاياني حفظ کنيم. فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم. مي‌توانستيم پيروز اين ديدار شويم، اما متاسفانه در نهايت به تساوي رضايت داديم. به هر حال اين فوتبال است و بايد با آن کنار آمد.

الجيش در ديدار نخست خود برابر الشباب عربستان تن به شکست داد. اين تيم با تساوي مقابل تراکتورسازي يک امتيازي شد و در قعر جدول رده‌بندي قرار گرفت.

لوچسکيو با وجود قعرنشيني هنوز شانس زيادي براي صعود تيمش به مرحله بعد مي بيند: " بايد به خوبي خود را آماده ديدارهاي بعدي کنيم. به خوبي مي‌دانيم که هنوز براي صعود شانس داريم. درست است که در دو ديدار خود تنها يک امتياز اندوخته‌ايم ، اما هنوز شانس صعود داريم. از بازيکنان مي‌خواهم که به خود اعتماد داشته باشند و در ديدارهاي آينده با قدرت بيشتري ظاهر شوند. ما به تمرکز بيشتري احتياج داريم. "

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها