کد خبر: ۱۲۰۳۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
گل‌محمدی در آخرین بازی سال پرسپولیس برای شادی دل هواداران آزرده‌ خاطر سرخپوشان هم که شده باید مقابل مس کرمان سه امتیاز را بگیرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، یحیی گل‌محمدی بعد از 14 بازی نباختن هفته گذشته مقابل راه‌آهن شکست خورد. آن هم در حالی که مهاجمان پرسپولیس در 10 دقیقه اول بازی سه فرصت مسلم گلزنی را از دست دادند با این حال بسیاری از سرمربی پرسپولیس انتقاد کردند که چرا در این بازی به طور ناگهانی بازیکنانی مثل حسین ماهینی و ولادتکو را نیمکت‌نشین کرد و سیستم بازی‌ تیمش را  به طور ناگهانی تغییر داد.

 

گل‌محمدی در آخرین بازی سال پرسپولیس برای شادی دل هواداران آزرده‌ خاطر سرخپوشان هم که شده باید مقابل مس کرمان سه امتیاز را بگیرد تا حداقل با یک برد خانگی ششمی را به هواداران عیدی بدهد، عیدی که به هیچ عنوان مورد قبول طرفداران پرسپولیس نیست و آن را خیلی ناقابل می‌دانند! با این حال آنها امیدوارند که این عیدی ناقابل زمینه‌ساز قهرمانی سرخپوشان در جام حذفی شود.

 

مس کرمان هم که با لوکا بوناچیچ متحول شده و در رده هفتم است و در صورت برد می‌تواند جایگاه پرسپولیس را بگیرد. مس هفته گذشته در خانه مقابل تیم ته جدولی پیکان بدون گل متوقف شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها