کد خبر: ۱۲۰۲۳۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
مسئولان باشگاه پرسپوليس در تماسي با نلو وينگادا از وي خواستند که 50 روز به اين باشگاه براي پرداخت مطالباتش فرصت دهد.
مصطفي شکري در خصوص آخرين وضعيت پرونده وينگادا و به اتمام رسيدن زمان پرداخت حق و حقوق وي اظهار داشت: با توجه به رايزني‌هاي انجام شده بالاخره شخصاً با وينگادا مذاکره‌اي مستقيم داشتم. من به ايشان نظر باشگاه را گفتم و اعلام کردم با توجه به مشکلاتي که براي باشگاه پرسپوليس است اين امکان وجود ندارد که در يک مرحله تا روز 15 مارس پول را پرداخت کنيم اما به وي قول دادم که تا پايان آوريل يعني حدود 50 روز ديگر کل مطالبات وي و کارواليهو را پرداخت خواهيم کرد.

به گزارش فارس ، وي افزود: سپس ايشان از من سؤالي داشت که آيا نياز به نوشتن توافقنامه‌اي است يا خير، که من به ايشان گفتم نيازي به نوشتن توافقنامه نداريم.

شکري ادامه داد: من از ايشان خواستم که تا پايان آوريل موضوع را به کميته انضباطي فيفا نکشاند، هميشه در صورتي پرونده‌ها به کميته انضباطي فيفا خواهد رفت که طلبکار اين درخواست را داشته باشد که خوشبختانه وينگادا هم اعلام کرد که دوست ندارد پرسپوليس صدمه و زيان و ضرر ببيند. وينگادا اعلام کرد که «در جلسه‌ام با رويانيان از حسن نيت ايشان با خبر شدم».

مشاور حقوقي مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: البته قرار شد براي توافق نهايي با وکيل ايشان نيز صحبتي داشته باشيم تا توافقات اوليه ما اجرايي شود. با توجه به ايام عيد اميدواريم پول مذکور سريعاً تهيه و در دو مرحله تا 50 روز ديگر به وينگادا پرداخت شود. البته ايشان از شکايت ما به دادگاه عالي ورزش نيز ناراحت بود که ما دلايل خودمان را براي ايشان توضيح داديم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها