کد خبر: ۱۲۰۱۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت:هدفمان اگر کسب جام در آسيا است بايد العين را شکست دهيم.
مجتبي جباري در نشست خبري پيش از بازي با العين اظهار داشت: بازي هاي ليگ قهرمانان آسيا هميشه براي هواداران حساسيت داشته است. بازيکنان هم دوست دارند در اين مسابقات بازي هاي خوبي انجام دهند. متاسفانه در اين چند سال گذشته استقلال نتوانسته به حق خود در اين مسابقات برسد.

به گزارش فارس، وي افزود: فکر مي کنم بازي فردا خيلي سخت است. براي تيمي که در مسابقات گروهي حضور دارد کسب 3 امتياز در خانه خيلي مهم است.اميدوارم که بتوانيم از فشار مسابقات ليگ داخلي، آسيا و جام حذفي موفق بيرون بياييم و اين همه فشار منجر به آسيب ديدگي نشود. در اين شرايط مراقبت از بازيکنان خيلي سخت است. البته در اين راه تماشاگران مي توانند به ما کمک کنند.

جباري در پاسخ به اين سؤال که آيا شناختي از العين دارد يا خير گفت: بازيکنان اکثرا بازي هاي کشورهاي خليج فارس را مي بينند. فيلم بازي هاي العين را هم ديده ايم. مي دانيم که آنها الهلال را برده اند. آنها مسلما تيم قدرتمندي هستند اما استقلال هم در بازي اول قدرت خود را نشان داده است وقتي هدف جام گرفتن باشد مي توانيم العين را شکست دهيم. اميدوارم که بازيکنان از لحاظ بدني آماده اين بازي باشند.

جباري در مورد مسائل مالي باشگاه استقلال و فشاري که روي بازيکنان اين تيم آمده است، اظهار داشت: با توجه به اينکه در فشار هستيم هيچ سالي به اين شکل نبوده است و اگر هواداران و مسئولان از اين تيم توقع دارند بايد حمايت کنند. خستگي بازيکنان از يک طرف و شرايط مالي هم از سوي ديگر به بازيکنان فشار آورده است و نمي دانيم ديگر چه زماني وقت رسيدگي به اين شرايط است و مسئولان بايد فکري به اين حال کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها