کد خبر: ۱۲۰۰۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر می‌رسد خدا راه سخت را برای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی در نظر گرفته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، یحیی گل‌محمدی در حاشیه بازی دوستانه امروز پرسپولیس مقابل پرسپولیس قائمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قسمت ما این بود که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در رشت به میدان برویم. شاید این شانس و اقبال ما است که به ما رو کرده و یا برگشته ولی مهمتر از این مسئله این است که به نظرم خدا این راه سخت را برای ما در نظر گرفته تا ما از آن رد شویم و به قهرمانی برسیم.

 

وی افزود: قهرمانی با این سختی‌های خاص خودش قطعا لذت‌بخش‌تر خواهد بود. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در بازی برابر داماش هر طوری که شده حریف را شکست دهیم و به فینال برسیم.

 

گل‌محمدی ادامه داد: به نظرم فرقی ندارد که بازی در رشت یا در تهران باشد ما این راه سخت را به جان می‌خریم و با سختی‌ها به خواست خدا قهرمان جام حذفی می‌شویم. انگیزه زیادی قطعا در رشت خواهیم داشت و صد در صد در خانه حریف قوای ما چند برابر می‌شود.

 

سرمربی پرسپولیس افزود: همیشه در بازی‌های خارج از خانه به گونه ای تمرکز ما بیشتر به برد است که امیدوارم باز هم این اتفاق بیفتد.

 

وی در خصوص برگزاری این بازی در ورزشگاه عضدی و یا سردار جنگل نیز گفت: فرقی ندارد که کجا بازی کنیم. قطعا گنجایش عضدی کمتر از سردار جنگل است و اگر دنبال فوتبال قشنگ هستیم باید در سردار بازی کنیم اما ما در کل آماده این بازی هستیم.

 

گل‌محمدی در پایان در پاسخ به سؤال فارس که آیا باخت شما در دیدار مقابل راه‌آهن به نپوشیدن رنگ قرمز ربط داشت؛ گفت: خیر این حرف‌ها چیست که می‌زنید. باخت ما هیچ ربطی به رنگ قرمز و مشکی نداشت. از فرصت‌ها استفاده نکردیم و باختیم.

 

وی افزود: در مورد این موضوع که رکوردم شکسته شده و این حرف‌ها بعدا حرف می‌زنیم. این طور بهتر است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سلطان061
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
به هر کی میباختی الا دایی....
توی این 2 روز اعصابم بهم ریخته بود...
من نمیدونم آقای گل محمدی چرا تعویض سوم همیشه از یادش میره...
یا دیر انجام میده یا اصلاء انجام نمیده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها