کد خبر: ۱۱۹۸۳۹
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
598: حجت الاسلام شجوني معتقد است مصافحه احمدي نژاد با كاري كه خاتمي كرده متفاوت است.زيرا خاتمي با جوان‌ها مصافحه مي‌كرد. اين عضو جامعه روحانيت مبارز، در گفتگو با فرارو با تاكيد بر اينكه ضرورتي ندارد بيش از حد به مصافحه محمود احمدي نژاد در ونزوئلا پرداخته شود، گفت: رئيس جمهوري در ونزوئلا مادر هوگو چاوز را در آغوش گرفته كه اولاً درباره تصاوير آن هنوز شك و ترديد است و اطرافيان رئيس جمهوري هم آن را تاييد نكرده‌اند.

 ثانياً ايشان زن يا دختر جواني را در آغوش نگرفته است، سني از مادر چاوز گذشته است و در رابطه با مصافحه با افراد مسن احكام متفاوتي وجود دارد. وي در پاسخ به اين سوال كه اگر در اين تصاوير به جاي احمدي نژاد خاتمي بود باز هم چنين برخوردي با او مي‌كرديد گفت: آقاي خاتمي با زنان و دختران جوان مصافحه مي‌كرد و اگر هم اعتراضي به رفتار او بود به اين دليل بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
روح الله شفيع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
سلام.خوب كارهايتان را توجيه مي كنيد.به خدا دنيايي ديگر است كه بايد جواب بدهيد؟
پاسخ
قاسمعلی حسن زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
بسمه تعالی- لطفا صبر کنید تا تاریخ جواب بدهد، و این هم اگر صبور باشد 100 الی 200 سال دیگر به نتیجه خواهد رسید ولی به پایان ریاست احمدی 4 ماه بیشتر نمانده ، مسئله روشن خواهد شد و تمام تقصیر ها مملکت و دولت وو به گردن این بنده خدا می افتد و آن تحصین های امیر کبیری که همه از وی می کردن رو به فراموشی خواهد رفت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها