کد خبر: ۱۱۹۸۲۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هنوز تاريخ بازي استقلال و سپاهان مشخص نشده است.
به گزارش ايسنا،علي فتح‌الله‌زاده در پاسخ به سوالي درباره زمان بازي استقلال و سپاهان و تغيير آن از 9 به 10 فروردين گفت: هنوز زمان بازي مشخص نشده است و ما بايد پس از برگشت به تهران در اين خصوص مذاکرات خود را ادامه دهيم.

وي تصريح کرد: بازي استقلال و سپاهان يک بازي حذفي است و در نهايت يکي از دو تيم بازنده خواهند بود و انجام اين بازي چند روز قبل از بازي با تيم‌هاي عربي مي‌تواند به ضرر هر کدام از تيم‌ها بازنده باشد و به همين دليل بهتر است تا زمان بازي دو تيم به بعد از بازي با تيم‌هاي عربي منتقل شود. اگر بازي از 9 به 10 فروردين منتقل شود اين موضوع بيشتر به ضرر ما است تا سپاهان زيرا تيم اصفهاني در خانه بازي دارد اما ما اين طور نيستيم.

مديرعامل استقلال افزود: ما بايد با هم همکاري کنيم چون بحث حضور در ليگ قهرمانان يک بحث ملي است و با آقاي رحيمي صحبت کرده‌ام و وقتي به ايران برگردم با سازمان ليگ هم جلسه مي‌گذاريم تا ببينيم چه مي‌شود و اگر هم به توافق نرسيم سازمان ليگ خودش تصميم خواهد گرفت.

فتح‌الله‌زاده درباره پولي که قرار بوده از سوي کنفدراسيون آسيا به سه تيم پرسپوليس، استقلال و سپاهان پرداخت شود ولي اين پول به طور کامل به استقلال پرداخت شده تا با رينالدو تسويه حساب کند،گفت: چنين چيزي نبوده است که کنفدراسيون پول را به طور کامل به استقلال بدهد. به خاطر مشکل انتقال ارز ما از تيم‌ها درخواست کرديم تا سهم خودشان را به ما بدهند تا ما بتوانيم پولي که قرار است AFC به ايران بدهد را به حساب رينالدو بفرستيم و ما بعد در ايران پول را به باشگاه‌ها بدهيم. در اين زمينه با آقاي رحيمي صحبت کرده‌ام و مشکل برطرف شده و اين پول را به باشگاه سپاهان منتقل مي‌کنيم. البته اين کار با توافق مديران عامل باشگاه‌ها صورت گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها