کد خبر: ۱۱۹۸۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره رويارويي سرخ پوشان با داماش در رشت: هدف ما قهرماني در جام حذفي است و مهم نيست که در کدام زمين بازي کنيم.
غلامرضا رضايي در مورد ميزباني داماش در چارچوب مسابقات جام حذفي عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا در اين ديدار به پيروزي دست يابيم. هدف‌مان قهرماني در جام حذفي است و برايمان فرقي نمي‌کند در چه زميني بازي کنيم. اگر در زمين خودمان بود شرايط برايمان بهتر بود اما در گيلان هم تمام تلاش خودمان را مي‌کنيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: شرايط سختي در گيلان داريم اما هدف‌مان قهرماني است و بايد مقابل داماش به برتري دست يابيم. تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام مي‌دهيم تا بتوانيم به مرحله بعد صعود کنيم.

مهاجم پرسپوليس در مورد شکست روز گذشته مقابل راه‌آهن، خاطرنشان کرد: در 5 دقيقه ابتدايي 2 موقعيت صد در صد گل داشتيم که يکي را خودم از دست دادم توپ به پايم نگرفت و نتوانستم به توپ ضربه بزنم. شايد بخت با ما يار نبود و شايد هم کمي بي‌دقت بوديم. راه‌آهن از يک موضعيت نصفه نيمه به گل رسيد و سه امتياز حساس از دست داديم.

رضايي تصريح کرد: ما خوب بازي کرديم و بازيکنان تمام مسائلي که سرمربي به آنها گوشزد کرده بود را در زمين پياده کردند اما توپ‌هايمان به گل تبديل نشد. شايد از روي بي‌دقتي و شايد از روي بدشانسي ما بود. به هر حال آن بازي گذشته وبايد به فکر بازي‌هاي آينده باشيم.

وي در مورد اينکه آيا بازيکنان پرسپوليس بي انگيزه و با غرور بازي مي‌کردند، گفت: هيچ کدام از بازيکنان اينگونه نبودند. ما بازي خود را انجام داديم و دوست داريم در ليگ همه بازي ها را پيروز ببريم و جايگاه بهتري داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها