کد خبر: ۱۱۹۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

فرقه نوظهور، منحرف و غیرقانونی عرفان کیهانی که با پوشش فرادرمانی و طب مکمل در همدان فعالیت می‌کرد شناسایی و متلاشی شد.

به گزارش مهر ، این فرقه توسط محمدعلی طاهری پایه‌گذاری و با سوءاستفاده از روحیه معنویت گرای جامعه اقدام به جذب نیرو به خصوص قشر جوان و ایجاد تشکیلات مخفی کرده است.
 
به گفته یک مقام امنیتی رهبر این فرقه همچون دیگر فرق خود انتصابی است وهیچگونه واکنش و انتقادی را برنمی‌تابد و با سوء استفاده از آموزه‌های فرقه‌ای به خصوص بهره‌گیری از تکنیک فریب، استیلای مطلق بر وابستگان و سرسپردگان پیدا کرده و با مشابه سازی از شرکتهای هرمی موفق به سوءاستفاده مالی شده است.
 
این مقام آگاه امنیتی اعلام کرد: با توجه به ماهیت شریعت ستیزی، مصلحت اندیشی، همراهی با دشمن، اعتقاد غلط در توحید، شرک دانستن توسل به ائمه اطهار(ع)، اعتقاد به حلول و تناسخ، سیر وسلوک از طریق اتصال به شبکه شعور کیهانی و سوء استفاده‌های کلان و دیگر اهداف مسموم و آسیب زای فعالان فرقه از ادامه فعالیت آن جلوگیری و تشکیلات مربوطه در استان همدان متلاشی شد.
 
اداره کل ارشاد اسلامی استان همدان از مردم استان همدان خواست تا درصورت مواجهه با مدعیان فرقه مذکور تحت عناوین عرفان کیهانی، فرادرمانی یا طب مکمل تشکیل جلسات آموزشی ازهرگونه همراهی با آنها به خصوص در ثبت نام فرزندان خود در مهدکودکهای در اختیار فعالان فرقه با احتیاط عمل کرده و موضوع را به مراجع گزارش کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها