کد خبر: ۱۱۹۷۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: ناظر بازی فینال لیگ برتر با پیشنهاد انجام مسابقه اول بدون تماشاگر موافقت نکرد.

هوشنگ مرمزی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی به وجود آمده در 2 بازی اول فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: این 2 بازی صحنه‌های خوبی در پی نداشت و مسائلی به وجود آمد که جای تاسف دارد. زمانی که خود ما بازی می‌کردیم این اتفاقات اصلا وجود نداشت، اما حالا می‌بینیم که چه جوسازی‌هایی صورت می‌گیرد و به خاطر نتیجه به جان هم می‌افتیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوب در جریان بود، اما برخی که نمی‌خواستند پتروشیمی در این فصل نتیجه بگیرد با پرتاب نارنجک در زمین حاشیه به وجود آوردند. پس از این اتفاق تعهد دادیم که نظم و انضباط در بازی وجود داشته باشد که همین اتفاق هم افتاد. در 15 ثانیه پایانی وقتی زمان استراحت بود یک نارنجک دیگر به زمین پرتاب شد که خوشبختانه به کسی آسیب نرسید! پس از این اتفاق تماشاگر مورد نظر بازداشت شد و بازی ادامه پیدا کرد. در مورد یک ثانیه باقی مانده هم بازیکنان ما فکر کردند داور سوت پایان را زده است و وارد زمین شدند.

سرپرست پتروشیمی با اشاره اینکه مگر قرار نبود 700 تماشاگر به سالن بیایند چرا بیش از این تعداد شد، عنوان کرد: کل ظرفیت سالن ما 1460 نفر است و در 2 بازی هم نصف این تعداد به سالن آمدند و در جایگاه ویژه هم تعدادی از مدیران استان و پتروشیمی و برخی پیشکسوتان حضور داشتند. مشخص بود که تعداد زیادی از صندلی‌ها خالی است و فیلمش هم موجود است.

مرمزی زاده با اشاره به اینکه نوربخش، رئیس سازمان لیگ و ناظر بازی با بازی بدون تماشاگر موافقت نکرد، گفت: پس از نارنجکی که در بازی روز جمعه انداخته شد و بازی نیمه تمام ماند، ما حتی پیشنهاد دادیم که حاضریم بازی را بدون تماشاگر برگزار کنیم، اما نوربخش موافقت نکرد و گفتند فقط 700 تماشاگر به سالن بیایند.

وی با اشاره به اینکه همیشه در بازی مقابل تیم قهرمان حساسیت‌هایی وجود دارد، گفت: مهرام 5 سال است که قهرمان ایران و آسیا است و این طبیعی است که در مسابقات حساسیت‌هایی نسبت به این تیم وجود داشته باشد. ما هم اشتباه و ضعف خود را می‌پذیریم و مستحق جریمه هم هستیم و باید جلوی این رفتارها گرفته شود.

بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال بین پتروشیمی و مهرام یکشنبه در سالن اندیشه ماهشهر و به میزبانی پتروشیمی برگزار شد که در پایان پتروشیمی موفق شد با نتیجه 96 بر 93 به برتری برسد و دومین بردش را جشن بگیرد.

پتروشیمی در بازی اول هم به برتری رسیده بود. دیدار سوم 2 تیم روز چهارشنبه هفته جاری در تهران برگزار خواهد شد.

مسابقه فینال به صورت 3 برد از 5 مسابقه برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها