کد خبر: ۱۱۹۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه حضور خود در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) که شب گذشته در این دانشگاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت وزارت ورزش و جوانان گفت: در تاریخ 12 دی‌ماه و با تصویب مجلس شورای اسلامی باید وزارت ورزش و جوانان شکل می‌گرفت و تاخیر از آن عملی غیرقانونی است.
وی افزود: در حال حاضر با ارفاق اعلام می‌کنیم، تشکیل این وزارتخانه به زمانی که شورای نگهبان آن را به تصویب رسانده و در روزنامه رسمی کشور درج شده باید عملی شود.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: 15 روز پس از درج در روزنامه رسمی کشور این موضوع لازم‌الاجرست و فرصت 15 روزه نیز تا 12 اسفندماه به اتمام رسید و از این تاریخ به بعد تمام اقداماتی که در حوزه سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان صورت گرفته از نظر قانونی محل اشکال و مورد تعقیب است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه تصریح کرد: در این خصوص سازمان بازرسی کل کشور برای دو سازمان ملی جوانان و تربیت‌بدنی گزارش‌هایی به دادسرای عمومی و انقلاب،‌ دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری ارسال کرده و منتظر است تا این محاکم پرونده‌ها را بررسی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها