کد خبر: ۱۱۹۶۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
قائم‌مقام باشگاه راه‌آهن گفت: دایی با بازی دادن به بازیکن جوان ریسک بزرگی کرد که از این موضوع هم نتیجه خوبی به دست آورد.

کاظم امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر راه‌آهن مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و مهمترین مسئله بازگشت محمد محمدی به درون دروازه بود. البته او پس از رفع کدورت به وجود آمده به تمرینات بازگشته بود اما در بازی به میدان نیامده بود.

وی ادامه داد: محمدی با بهترین شرایط و وضعیت به تیم بازگشت و عملکرد خوبی داشت. دایی همچنین یک ریسک بزرگ کرد. به جوانی میدان داد که توانست خوب بازی کند و گل هم زد. در مجموع تمام بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن در مورد اینکه سرمربی پرسپولیس معتقد بوده راه‌آهن از یک موقعیت خوب استفاده کرده، یادآور شد: پرسپولیس هم خوبی بازی کرد اما ما از موقعیت‌‌مان توانستیم استفاده کنیم. معمولا مربیان برای جوابگو بودن در مورد عملکردشان چنین مسائلی را عنوان می‌کنند. مهمترین موضوع کسب سه امتیازی بود که توانستیم به دست آوریم.

امانی درباره مسائلی که در مورد میزبانی راه‌آهن پیش از بازی مطرح شده بود و اینکه آیا روی توپ‌ها نام باشگاه راه‌آهن نوشته شده بود، گفت: توپ‌ها برای ما نبود که بخواهیم این کار را بکنیم و بحثی هم در این زمینه نداشتیم. من دقت نداشتم اما فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی رخ داده باشد. ما از پیراهن رنگ دوم خود استفاده کردیم و برای اجاره ورزشگاه هم هیچ اقدامی انجام ندادیم.

وی افزود: از کارشناسان سازمان لیگ و شورای تامین درخواست کرده‌ایم تا برای بازدید به ورزشگاه سورینت بیایند تا برای سا‌ل آینده برگزاری بازی‌ها در این دیدار با مشکل روبرو نشود. روز گذشته کارشناس فدراسیون از ورزشگاه دیدن کرد و قرار است این بازدیدها ادامه داشته باشد. ما هم اکنون که چهار پنج ماه به آغاز لیگ جدید باقی مانده این موضوع را مطرح کردیم تا مشکلات احتمالی را برطرف کنیم و هیچ مشکلی برای برگزاری بازی‌ها در فصل آینده وجود نداشته باشد.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن خاطرنشان کرد:‌ این اقدام ما دو حسن دارد یکی کمک به تیم‌های تهرانی است که می‌توانند از حق خود استفاده کنند و این عرف شکسته شود و دیگری کمک به تیم‌های مدعی است. شما ببینید سپاهان در طول فصل 17 بازی میزبانی می‌کند اما استقلال و پرسپولیس 21 بازی میزبان هستند. اگر ما از حق قانونی خود برای میزبانی استفاده کنیم، سایر تیم‌های مدعی هم از آن بهره خواهند برد. من در پایان از تمام رسانه‌ها و مطبوعات برای همراهی با باشگاه راه‌آهن سپاسگزارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها