کد خبر: ۱۱۹۶۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال المپیک لیون معتقد است تساوی با مارسی نتیجه‌ای بد نیست و شاگردانش با وجود تلاش بسیار، از خط دفاع حریف نتوانستند عبور کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در آخرین سری از پیکارهای هفته بیست و هشتم لوشامپیونه فرانسه لیونی‌ها در ورزشگاه خانگی خود مقابل همنام‌های مارسی به تساوی بدون گل رسیدند. «رمی گرده»‌ به خبرنگاران گفت: این تساوی بد نیست. مصاف ما و مارسی دیداری کاملا باز نبود. در دو دیدار اخیرمان مقابل لورینت و برست، مجبور شدیم شرایط بازی را به سود خود تغییر دهیم. با توجه به فضای روانی، نمی خواستیم یکبار دیگر چنین تجربه‌ای مقابل مارسی، داشته باشیم. نمی خواستیم گل بخوریم و خیلی محتاط عمل کردیم. به همین خاطر در نیمه اول به قدر کافی خطرناک نبودیم. البته خیلی خوب می‌شد اگر می‌توانستیم صاحب هر سه امتیاز بازی شویم. اما باید در نظر گرفت ما نبردی حساس مقابل یک رقیب کاملا جدی و مستقیم در راه قهرمانی داشتیم. پس خیلی مهم بود تسلیم نشویم.

او ادامه داد:‌ هر کاری که می‌توانستیم،‌ انجام دادیم اما ثمر نداد. باید اعتراف کرد که نتوانستیم از دفاع منظم مارسی عبور کنیم. هر چند که حریف نیز برای ما خیلی دردسر ایجاد نکرد.

لیونی‌ها با این تساوی 53 امتیازی شدند و پس از پاری‌سن‌ژرمن (57 امتیاز) در پله دوم جای گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها