کد خبر: ۱۱۹۶۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد داوران در هر دو بازی فینال عملکرد خوبی داشته اند و مهرام هم بازی بهتری انجام داد، تنها در پایان کار تیم پتروشیمی شانس بیشتری داشت.

به گزارش 598،مهمد بچیروویچ سرمربی تیم مهرام با صحبتهای خود که برخلاف انتظار هیچ ربطی به وقایع بعد از بازی و حواشی نداشت باعث تعجب شده و در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و ما مثل اواخر بازی اول خیلی بهتر از پتروشیمی کار کردیم تنها در پایان کار مهرام شانس نداشت و آنها شانس خوبی داشتند که برنده هم شدند.

وی در مورد داوری بازی گفت: داوران در هر دو بازی بسیار خوب عمل کردند و نمی توانم از بد بودن آنها بگویم چون در تمام جریان بازی کاملا متمرکز بودند. این طبیعی است که بعد از باخت همه از داوری می گویند و عصبانی باشند اما من به داوران هم گفتم که شما کار خود را انجام دادید ما خودمان باختیم.

سرمربی مهرام ادامه داد: من اعتراضاتی داشتم اما داوران واقعا اشتباه بزرگی در جریان بازی نداشتند. همه افراد اشتباه می کنند. من به عنوان مربی، بازیکنان و داوران، اما در بسیاری مواقع می خواهیم تقصیرات را تنها گردن مورد سوم بیاندازیم. من اعتقاد دارم بازیکنانم مقابل پتروشیمی تا پایان کار با قلب خود بازی کردند و با قدرت جنگیدند اما در نهایت شانس برای تیم حریف بیشتر بود.

وی اشاره کرد: برای ما هنوز کار تمام نشده و روز چهارشنبه با برد به کارمان ادامه می دهیم هر چند در تهران مثل پتروشیمی طرفداران زیادی نداریم اما امیدوارم مثل همین دیدار،بازی کرده و برنده شویم.
از بازی خوب جوانان و کل تیم واقعا خوشحالم

بچیروویچ در مورد اینکه سایر اعضای تیم به اتفاقات پایان کار اعتراض داشتند، تاکید می کند: من متوجه جریانات آخر کار نشدم بعد از پایان بازی به رختکن رفتم و وقتی برگشتم همه همچنان دعوا می کردند. در حال حاضر تنها به دنبال آماده کردن تیم خودم هستم تا برای بازی بعدی به جنگ ادامه دهیم.

سرمربی مهرام اضافه کرد: موضوعی که واقعا از آن خوشحالم عملکرد بازیکنان جوان تیم است. چند بازیکن جوان ما مثل صدیقی، اصلانی و مشایخی در دو بازی فینال واقعا خوب بودند و از شرایط نمی ترسیدند این برای باشگاه ما و بسکتبال ایران بسیار مهم است. چنین بازیهایی باعث می شوند که بازیکنان جوان به یکباره رشد داشته باشند. البته آنها به خاطر جوان بودنشان زمان بازی نمی گیرند بلکه چون خوب کار می کنند فرصت بازی هم به این نفرات می دهیم.

بچیروویچ در پاسخ به اظهار تعجب از آرام و راضی بودن خود توضیح داد: گاهی بازی را می بریم و بسیار عصبانی هستم چون بازی خوبی انجام نداده ایم اما گاهی هم بعد از باخت به خاطر کیفیت کارمان خوشحالم. از اینکه بازیکنانم مقابل آن جمعیت با قلب خود و روحیه جنگنده بازی کردند راضی هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها