کد خبر: ۱۱۹۶۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: نسبت به رأی سختگیرانه کمیته انضباطی اعتراض می‌کنیم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، علی امیری در مورد جلسه امروز با حضور معاون حقوقی باشگاه استقلال مبنی بر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه ای که امروز داشتیم مقرر شد باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به این رای اعلام کند چون رای صادر شده فراتر از اتفاقاتی است که در بازی با تراکتورسازی رخ داده است. درواقع کمیته انضباطی نیمه خالی لیوان را دیده است.

 

وی افزود: آرش برهانی برای اولین بار بود که مرتکب چنین خطایی می شد و عجیب است که کمیته انضباطی این مسئله را لحاظ نکرده است. به اعتقاد باشگاه استقلال جرایمی که داور برای عمران زاده و برهانی در نظر گرفت برای این دو کافی بود و حتی در گزارش داور هیچ گونه اهانتی از سوی این دو بازیکن نیامده است.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: رای کمیته انضباطی در مورد این دو بازیکن سختگیرانه بود که چنین تصمیمی با توجه به 5 هفته مانده به پایان لیگ برای استقلال مشکلاتی را درست می کند و ضرر جبران ناپذیری به این تیم وارد می کند.

 

امیری تاکید کرد: باشگاه استقلال نسبت به داوری سعید مظفری زاده هیچ اعتراضی ندارد و حتی امیر قلعه نویی هم مراتب تشکر خود از قضاوت بی حرف و حدیث او را عنوان کرد. او حتی به بازیکنان خود هم گلایه کرد چون در طول هفته گذشته به کلیه بازیکنان تاکید کرده بود در جریان بازی علیه بازیکنان و داور هیچ گونه واکنشی نشان ندهند و با کسی درگیر نشوند. متاسفانه استقلال بار دیگر به دلیل اشتباه بچگانه بازیکن خود برایش این مسائل پیش آمد و مشکلی با اخراج او نداریم اما حکم کمیته انضباطی سنگین است. عمران زاده هم هر چند با صدای بلند با داور صحبت کرده است اما داور او را تنبیه کرد و نیازی نبود کمیته انضباطی چنین رایی را صادر کند.و

 

وی در باره محرومیت هواداران استقلال گفت: این حکم هم برای ما عجیب است. هفته هاست که در ورزشگاه های مختلف علیه امیر قلعه نویی شعار سر داده می شود اما کمیته انضباطی به جای موشکافی این مسائل هواداران استقلال را محروم کرد. هواداران استقلال سرمربی تیم خود را دوست دارند و چون مشاهده کردند علیه قلعه نویی فحاشی می شود اقدام به واکنش کردند. هر چند که باشگاه استقلال هیچ گونه توهین و اهانت به خصوص به داور را تایید نمی کند اما کاش کمیته انضباطی به این مسئله می پرداخت که چرا هواداران تراکتورسازی هفته هاست علیه قلعه نویی شعار می دهند. آیا این شعارها همه خودجوش است؟ مشخص است که این شعارها خطی است. باشگاه استقلال بابت شعارهایی که علیه مظفری زاده داده شده عذرخواهی می کند اما نسبت به رای کمیته انضباطی نیز اعتراض داریم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها