کد خبر: ۱۱۹۶۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
گفته می‌شود سازمان نظام وظیفه در نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کرده که جواد نکونام و مجتبی جباری سرباز هستند و باید از بازی آنها در لیگ برتر جلوگیری شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، شایعه عجیبی امروز در سایت های خبری درج شد مبنی بر اینکه در صورتیکه باشگاه تراکتورسازی تا فردا اعتراضی را تسلیم کمیته انضباطی و سازمان لیگ کنند امکان دارد نتیجه دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی ۳ بر صفر به سود تراکتورسازی شود.

 

گفته می‌شود سازمان نظام وظیفه‌ نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرده و در آن نامه آورده است که مجتبی جباری و جواد نکونام هر دو سرباز هستند و معافیت تحصیلی آنها به پایان رسیده است و باید از بازی کردن آنها در لیگ برتر جلوگیری شود.

 

در همین زمینه مدال نیوز نوشت، برخی از حقوق‌دان‌ها معتقدند اگر این شایعه واقعیت داشته باشد طبق قانون اگر تراکتورسازی تا ۴۸ ساعت بعد به مسئله سربازی این دو بازیکن اعتراض کند امکان دارد نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود تراکتورسازی تغییر کند.

 

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر به قطر سفر کرده‌اند و شاید وکیل این باشگاه به این مسئله بپردازد.

 

گفتنی است این مساله فقط در حد یک شایعه است وهیچ قضاوتی در خصوص آن نمی توان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اميرحسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
خنده دارتر ازاين شايعه ديگه نبود هنوز سيزده بدر سال 92 نيامده كه دروغ سيزده را عنوان كرديد....مشخصه اين دروغ دوران سربازي جباري در ابومسلم خراسان گذرانده شد و جواد نكونام در پاس تهران واقعا خنده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها