کد خبر: ۱۱۹۶۳۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «امروز با گلزنی یک بازیکن ۱۹ ساله در ورزشگاه آزادی بردیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: «قبل از همه چیز این برد را به علی غلام تقدیم می‌کنم که هفته گذشته در تمرینات ما مصدوم شد. او جز بازیکنان تیم راه آهن است و دوست داشتم برد را به او تقدیم کنم. ما در هر دو نیمه شروع بدی داشتیم به خصوص در نیمه اول که پرسپولیس دو موقعیت خوب داشت. بعد از آن فشار حملات حریف را گرفتیم و می‌دانستیم رو به توپ‌های بلند می‌آورند و خدا را شکر که خط دفاع ما خوب کار کرد و با یک گل خوب که بازیکن 19 ساله ما عظیمی زد و اولین بازی‌اش را در آزادی انجام داد به پیروزی رسیدیم.»


وی افزود: «سه مهاجم اصلی خود را نداشتیم ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم که توانستند سربلند بیرون بیایند.»


دایی در مورد اینکه تحول خوبی در بازی‌های راه آهن انجام شده و روش شما عوض شده است، گفت: «ما تغییرات زیادی انجام دادیم و زمان برد که این کار انجام شود. خوشبختانه بازیکنان ما منطقه بازی را خوب عوض می‌کنند و همین که توانستیم بازی را ببریم مطمئنم بهتر هم خواهیم شد. امسال سالی بود که خیلی با آرامش کار کردم و تمام فکرم کارهای فنی بوده است. شما اسم نفراتی که اصلا نشنیده بودید امسال شنیدید و به مهره‌های کارآمد تبدیل شدند و این‌ها همه حاصل کار ماست.»

 

علی دایی در پایان نشست خبری در گفتگو با دوربین‌های تلویزیونی اظهار داشت: «فوتبال برد و باخت دارد، بعد از شکست در کرمان، ما پرسپولیس را در خانه‌اش بردیم و روحیه‌مان بالا بود.»


وی در مورد اینکه فوتبال ایران و اروپا قابل قیاس است یا نه، گفت: «فوتبال ما از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به هیچ عنوان قابل قیاس با فوتبال اروپا نیست اما اگر می‌خواهیم فوتبالمان حرفه‌ای شود باید از جایی شروع کنیم، تا کی می‌خواهیم همین‌طوری باشیم.»


وی ادامه داد: «راه‌آهن باید در زمین خودش بازی کند و این حق مسلم ما است، همه دنبال حق و حقیقت هستیم و فوتبال جزئی از زندگی مردم ایران است، نباید در حق تیم‌هایی مثل راه‌آهن اجحاف شود، ما باید مقابل استقلال و پرسپولیس هم در زمین خودمان بازی کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها