کد خبر: ۱۱۹۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
جمعي از اساتيد، دانشجويان، اعضاي هيئت علمي، پزشكان، پرستاران و كاركنان دانشگاه علوم پزشكي قم در حمايت از مردم مظلوم بحرين مقابل حرم مطهر حضرت معصومه (س) تجمع كردند.

به گزارش ايسنا، صبح امروز جمعي از اساتيد، دانشجويان، اعضاي هيئت علمي، پزشكان، پرستاران و كاركنان دانشگاه علوم پزشكي قم در حمايت از مردم مظلوم بحرين و بازداشت ده‌ها نفر از كادر درماني بيمارستان‌هاي اين كشور با تظاهراتي انزجار خود را نسبت به اين اعمال وحشيانه آل خليفه و آل سعود نشان داند.

تجمع‌كنندگان با سر دادن شعارهاي” الله اكبر"، "صهيونيست حمايت مي‌كند آمريكا جنايت مي‌كند"، "مسلمان مي‌جنگد، مي‌ميرد ذلت نمي‌پذيرد"، "مرگ بر اسرائيل"، "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر انگليس"، "اين گفته امام و رهبر ماست شعار ما نبرد با آمريكاست"، "مرگ بر آل خليفه و مرگ بر آل سعود" خشم و انزجار خود را نسبت به كشتار مردم بحرين ابراز داشتند.

كاركنان مركز انتقال خون قم و كاركنان جمعي از مراكز بهداشتي و درماني استان قم نيز با پيوستن به جمع اين افراد خشم و انزجار خود را نسبت به اعمال وحشيانه آل خليفه و آل سعود در حق مردم مظلوم بحرين نشان دادند.

تجمع‌كنندگان با قرائت فاتحه‌اي به روح پر فتوح شهيد پرستار و قاري قرآن عبد الرسول حسن الحجيري تاكيد كردند: نه تنها اين خون‌ها فرياد آزادي خواهانه مردم بحرين را فرو نمي‌نشاند بلكه نهال نو رسته بيداري اسلامي را نيز آبياري مي‌كند.

حجت الاسلام و المسلمين محمدي، مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشكي قم و دكتر محبي رييس بيمارستان نكويي نيز با ايراد سخنراني خشم و انزجار خود را نسبت به اعمال وحشيانه آل سعود و آل خليفه در بحرين اعلام كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها