کد خبر: ۱۱۹۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
جنگ روانی سعودی ها جواب داده و مسئولین و نیروهای مستقر در ورزشگاه آزادی با هر نوع حرکت اعتراضی جوانان ایرانی نسبت به جنایات سعودی ها برخورد می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، پس از به ثمر رسیدن گل های پرسپولیس هواداران این تیم با نشان دادن پرچم بحرین که با دشواری با خود به ورزشگاه آورده بودند به نوعی قصد نشان دادن اعتراض خود به عربستانی ها را داشتند که با واکنش نیروهای حراست و انتظامی این تعداد اندک پرچم ها نیز جمع آوری شد.

به نظر می رسد جنگ روانی سعودی ها جواب داده و مسئولین و نیروهای مستقر در ورزشگاه آزادی با هر نوع حرکت اعتراضی جوانان ایرانی نسبت به جنایات سعودی ها برخورد می کنند.

لیدرهای باشگاه پرسپولیس خود را به میان گروهی از جوانان که به جنایات آل سعود اعتراض می کردند رسانده و با آنها درگیر شدند.

نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه آزادی ضمن برخورد با شعار دهندگان علیه عربستان تعدای از آنها را بازداشت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا ناجا افتضاح کرد/بچه ها خیلیا خونی مالی شدند سر چهار پنج نفر شکست/یکی تشنجی شد..
این لباس ضدشورشیا همونایی بودن که تو ایام فنته از اغتشاشگرا کتک می خوردند حالا نمی دونم چطور اینجاشیر شده بودند.
خدا از سرشون نگذره خداکنه یکی باشه این قضیه را پیگیری کند نمایندگان مجلس اگه دغدغه بحرین دارند حداقل به ناجا بگن چرا بچه ها رو اینجوری وحشیانه زدند خداروشکر حداقل یه کم هم اجر بحرینیا شدیم ومثل اونا که اونجا کتک می خوردند ماهم خوردیم..چشم آقای احمدی مقدم روشن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
من یکی از لیدرهای گردن کلفت را دیدم که آمد و پرچمی را که رویش یا حسین نوشته شده بود را گرفت و برد. /همچنین لیدرها به تماشاچیان می گفتند علیه اینها شعار بدهید. و نامردها می گفتند بسیجی برو گمشو!!!
ناجا هم که سنگ تمام گذاشت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها