کد خبر: ۱۱۹۴۴۴
زمان انتشار: ۱۸:۰۸     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: نسبت به رأي سختگيرانه کميته انضباطي اعتراض مي‌کنيم.
علي اميري در مورد جلسه امروز با حضور معاون حقوقي باشگاه استقلال مبني بر راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اظهار داشت: در جلسه اي که امروز داشتيم مقرر شد باشگاه استقلال اعتراض خود را نسبت به اين راي اعلام کند چون راي صادر شده فراتر از اتفاقاتي است که در بازي با تراکتورسازي رخ داده است. درواقع کميته انضباطي نيمه خالي ليوان را ديده است.

به گزارش فارس،وي افزود: آرش برهاني براي اولين بار بود که مرتکب چنين خطايي مي شد و عجيب است که کميته انضباطي اين مسئله را لحاظ نکرده است. به اعتقاد باشگاه استقلال جرايمي که داور براي عمران زاده و برهاني در نظر گرفت براي اين دو کافي بود و حتي در گزارش داور هيچ گونه اهانتي از سوي اين دو بازيکن نيامده است.

معاون ورزشي باشگاه استقلال ادامه داد: راي کميته انضباطي در مورد اين دو بازيکن سختگيرانه بود که چنين تصميمي با توجه به 5 هفته مانده به پايان ليگ براي استقلال مشکلاتي را درست مي کند و ضرر جبران ناپذيري به اين تيم وارد مي کند.

اميري تاکيد کرد: باشگاه استقلال نسبت به داوري سعيد مظفري زاده هيچ اعتراضي ندارد و حتي امير قلعه نويي هم مراتب تشکر خود از قضاوت بي حرف و حديث او را عنوان کرد. او حتي به بازيکنان خود هم گلايه کرد چون در طول هفته گذشته به کليه بازيکنان تاکيد کرده بود در جريان بازي عليه بازيکنان و داور هيچ گونه واکنشي نشان ندهند و با کسي درگير نشوند. متاسفانه استقلال بار ديگر به دليل اشتباه بچگانه بازيکن خود برايش اين مسائل پيش آمد و مشکلي با اخراج او نداريم اما حکم کميته انضباطي سنگين است. عمران زاده هم هر چند با صداي بلند با داور صحبت کرده است اما داور او را تنبيه کرد و نيازي نبود کميته انضباطي چنين رايي را صادر کند.

وي در باره محروميت هواداران استقلال گفت: اين حکم هم براي ما عجيب است. هفته هاست که در ورزشگاه هاي مختلف عليه امير قلعه نويي شعار سر داده مي شود اما کميته انضباطي به جاي موشکافي اين مسائل هواداران استقلال را محروم کرد. هواداران استقلال سرمربي تيم خود را دوست دارند و چون مشاهده کردند عليه قلعه نويي فحاشي مي شود اقدام به واکنش کردند. هر چند که باشگاه استقلال هيچ گونه توهين و اهانت به خصوص به داور را تاييد نمي کند اما کاش کميته انضباطي به اين مسئله مي پرداخت که چرا هواداران تراکتورسازي هفته هاست عليه قلعه نويي شعار مي دهند. آيا اين شعارها همه خودجوش است؟ مشخص است که اين شعارها خطي است. باشگاه استقلال بابت شعارهايي که عليه مظفري زاده داده شده عذرخواهي مي کند اما نسبت به راي کميته انضباطي نيز اعتراض داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها