کد خبر: ۱۱۹۳۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تیم استقلال گفت: «خدا به من و نکونام عزت داد تا جواب منتقدان را بدهیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ هاشم بیگ زاده درباره بازی خوب خودش و استقلال مقابل تراکتورسازی و گلی که دوست صمیمی اش جواد نکونام به ثمر رساند، صحبت های جالبی را مطرح کرد که این گفتگو را در ادامه می خوانید.


* از بازی خوب خودت مقابل تراکتور شروع کنیم. حتما از خودت راضی هستی؟
- فکر می کنم توانستم بازی خوبی را به نمایش بگذارم و وظایفی که به من محول شده بود را انجام دهم. این بازی برایم خیلی حساس بود و می خواستم توانایی های خودم را نشان دهم چون از اول فصل مورد انتقادات غیرمنصفانه بودم و باید نشان می دادم بازیکن ضعیفی نیستم.


* فکر می کنی چه کسانی با تو مشکل داشتند؟
- از اول فصل هم از روی سکوها علیه من شعار می دادند و هم روزنامه ها علیه من مطلب می نوشتند. الان وقت این حرفها نیست اما مطمئن باشید یک روز واقعیت ها را می گویم و آن وقت دست آقایانی که برای من حاشیه سازی کردند رو می شود.


* امسال در استقلال ثبات نداشتی. دلیلش چه بود؟
- من در اکثر بازیهای نیم فصل بازی کردم اما وقتی مصدوم شدم قلعه نويی مجبور شد یک نفر را به جای من بیاورد. به همین دلیل اشجاری به استقلال آمد. قلعه نويي هم در چند بازی از او استفاده کرد و خوشحالم که دوباره به من اعتماد کرده است.


* در بازی دیروز هم تراکتور کمتر توانست از جناح چپ نفوذ کند.
- به خوبی توانستیم بازی را ببندیم و جناح چپ هم در این زمینه موفق بود. ساموئل هم خیلی به من کمک کرد وگرنه تنهایی نمی توانستم جلوی هجوم تراکتوری ها را بگیرم.


* بعد از اخراج برهانی خیلی بسته بازی کردید. اینطور نیست؟
- فکر می کنم عاقلانه ترین کار را انجام دادیم. وقتی تیم 10 نفره شد از نظر روحی افت کردیم اما قلعه نويی بهترین تاکتیک را برایمان درنظر گرفت. باید جمع بازی می کردیم تا از عمق نتوانند به ما ضربه بزنند. سانترهایی هم که انجام می دادند را به خوبی مهار می کردیم تا بتوانیم 10 نفر از گلی که زدیم محافظت کنیم.


* با بازی هایی که انجام دادی اشجاری را هم نیمکت نشین کردی؟
- لطف خدا بود که توانستم دوباره به ترکیب برگردم. فوتبالی که مقابل تراکتور به نمایش گذاشتم فقط 50 درصد توانایی من بود و مطمئن باشید بازی به بازی بهتر می شوم. درباره اینکه چه کسی بازی کند هم قلعه نويی بهترین تصمیم را می گیرد. حواس او به همه جا هست.


* قلعه نويی که می گوید استاندارد تو بالاتر از فوتبال ایران است!
- خدا را چه دیدید. شاید امسال من هم لژیونر شوم!


* فکر می کنی با برد مقابل تراکتور، قهرمانی استقلال قطعی شده؟
- اصلا نباید اینطور فکر کنیم. بازی با تراکتور به تاریخ پیوست و با شناختی که از قلعه نويی دارم می دانم نمی گذارد تیم در باد این برد بخوابد. 5 بازی باقی مانده و ما حداقل باید 4 بازی را ببریم تا قهرمان شویم.


* مثل اینکه اخیرا رابطه ات با نکونام خیلی خوب شده. او را چطور شناخته ای؟
- جواد بچه خیلی خوبی است و با هیچکس مشکل ندارد. علیه او شیطنت می کنند و او هم که مدتها در ایران نبوده و نمی دانسته اینجا چه خبر است! مشکلاتی که برای من و نکونام درست کردند مثل هم بود اما خدا به هر دوی ما عزت داد و به مرور زمان ثابت شد که ما خریدهای خوبی برای استقلال هستیم. دیروز هم از اینکه گل زد خیلی خوشحال شدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها