کد خبر: ۱۱۹۳۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
رئیس جوان حزب کارگر انگلیس اظهارتی را در مورد روابط خود با صهیونیست ها به زبان آورده که این سخنان فقط 24 ساعت دوام داشته و وی به سرعت حرف های خود را پس گرفته است.

به گزارش598، خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، "اد میلیبند" در نشست نمایندگان حزب کارگر عنوان داشت که "من یک صهیونیست هستم."

اما اظهارات وی در مورد اینکه یک صهیونیست است با واکنش های منفی زیادی مواجه شد از همین رو خیلی زود صحیت های خود را تغییر داد و عنوان داشت که فقط دوست اسرائیل است و همین کافی است.

به نوشته دیلی تلگراف، شکی در این مورد نیست که سخنان رئیس حزب کارگر موجب ناراحتی جامعه یهودیان می شود اما در مورد اینکه این سخنان چه تاثیری بر اعتماد عمومی مردم گذاشته اند باید بررسی جدیدی صورت بگیرد.

این اظهارات میلیبند با واکنش های مختلفی در انگلیس مواجه شد و برای مثال دیلی تلگراف در مطلب دیگری او را به تمسخر گرفت و از وی به عنوان اولین رهبر یهودی حزب کارگر انگلیس یاد کرد.

این اظهارات میلیبند در حالی بوده که وی در ابتدای رهبری خود بر حزب کارگر انتقادهایی را از رژیم صهیونیستی انجام داده و خواستار فشار جامعه جهانی بر تل آویو برای توقف شهرک سازی‎ها شده بود . وی با این سخنان موجب ناراحتی مقامات صهیونیست و جامعه یهودیان انگلیس ار فراهم کرده بود.

این روزنامه انگلیسی، سخنان اخیر میلیبند را در راستای تلاش او برای نرمیم روابط با رژیم صهیونیستی بوده است.

بر اساس گزارش فوق، میلیبند همچنین با درخواست برخی از نمایندگان حزب کارگر مبنی بر بایکوت کالاهای اسرائیلی مخالفت کرده است تا در این راه گام بردارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها