کد خبر: ۱۱۹۰۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: برگزاري بازي نيمه‌نهايي جام حذفي در 9 فروردين کار سختي است.
ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با راديو ورزش درباره برنامه‌ريزي سازمان ليگ براي پايان دادن به مسابقات اين فصل ليگ برتر اظهار داشت: برنامه‌ريزي سازمان ليگ به گونه‌اي است که مي‌خواهند در يک زمان خاص مسابقه را به پايان ببرند. اما شما ديديد که در دقيقه 23 بازي با تراکتورسازي خسرو حيدري با يک آسيب‌ديدگي معمولي پايش کش آمد که البته يخ‌درماني کرد و امروز دکتر نوروزي از او تست مي‌گيرد.

به گزارش فارس،وي افزود: بحث اين است که بازيکن نياز به استراحت دارد و ممکن است اين بازي‌هاي نزديک و فشرده بازيکنان را از باشگاه تيم ملي بگيرد. ما استرس و نگراني اين را داريم که آنها نتوانند براي تيم ملي هم بازي کنند. البته بقيه بازيکنان استقلال شرايط مناسبي دارند. بازي با الريان نيز آناليز شده است و براي بازي با العين مشکلي نداريم.

سرپرست استقلال در پاسخ به اين سؤال که سرانجام تاريخ بازي جام حذفي با سپاهان چه زماني شد، گفت: فعلا ابلاغ رسمي و جديدي از سوي سازمان ليگ به ما نرسيده است اما مطمئن باشيد برگزاري بازي در تاريخ 9 فروردين خيلي سخت است چون تيم ملي 7 فروردين از کويت بازمي‌گردد و بازيکنان فقط فرصت ريکاوري دارند. با اين شرايط درصد آسيب‌ديدگي بازيکنان بالا مي‌رود. ما بايد بازيکنان را درک کنيم و با توجه به هزينه‌هايي که براي آنها مي‌کنيم در نگهداري آنها هم بايد کوشا باشيم.

ماجدي در جواب به اين پرسش که چه پيشنهادي براي سازمان ليگ دارند، عنوان کرد: در صحبتي که با سازمان ليگ داشتيم آنها مي‌گفتند اگر تاريخ اين مسابقه عوض شود براي به پايان بردن جام حذفي و ليگ برتر دو هفته زمان کم مي‌آورند و پيشنهاد ما اين بود که بازي نيمه نهايي و فينال جام حذفي بعد از بازي‌هاي تيم ملي و مقدماتي جام جهاني برگزار شود. ما نبايد به دنبال اين باشيم که صرفا تيمي به مرحله بعد صعود کند و در اين حالت کيفيت‌مان از بين مي‌رود.

سرپرست استقلال درباره حضور هواداران تراکتورسازي در ورزشگاه آزادي،‌خاطرنشان کرد: ما خوشحال هستيم که هواداران تراکتورسازي شور و شوق دارند اما ما نبايد از هواداران استفاده ابزاري کنيم و بايد کاري کنيم که آنها با رغبت خود براي حمايت از تيم‌شان به ورزشگاه بيايند نه اينکه با استفاده از آنها درخواست‌هاي نامعقول داشته باشيم. من معتقدم اگر مسئولان تراکتورسازي بحث 50 درصد حضور در ورزشگاه آزادي را پيش نمي‌کشيدند، روز گذشته استرس کمتري در ورزشگاه آزادي حاکم بود. ما هم قبول داريم که بايد به ميهمان 10 درصد داده شود در جلسه هماهنگي که براي بازي رفت در تبريز داشتيم، من اصلا درصدي از مسئولان برگزار کننده نخواستم فقط گفتم هواداران استقلال پشت نيمکت خودمان نمي‌نشينند. اما قبول نکردند و ما هم به نظر‌شان احترام گذاشتيم و معتقدم در تهران هم همان 10 درصد به آنها داده مي‌شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها