کد خبر: ۱۱۹۰۴
زمان انتشار: ۱۷:۴۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰
آقای هاشمی روزی به من گفتند که در سال‌های اول ریاست‌جمهوری، امور فرهنگی را از سیاستگذاری تا اجرا به رهبر انقلاب واگذار کرد، ولی پس از مدتی خود نوعی ارزش‌های جدید فرهنگی را تبلیغ و ترویج نمود.

به گزارش سرویس فرهنگی - اجتماعی بی باک، محسن رضایی در ستون "اصلاحات فرهنگی" روزنامه ملت ما نوشته است: آقای هاشمی روزی به من گفتند که من در سال‌های اول ریاست‌جمهوری، امور فرهنگی را از سیاستگذاری تا اجرا به رهبر انقلاب واگذار کردم، ولی آقای هاشمی پس از مدتی خود نوعی ارزش‌های جدید فرهنگی را تبلیغ و ترویج کرد. خطبه‌های نماز جمعه ایشان در آن دوران موجود است. صحبت‌ها و مباحث ایشان به سوی اصلاح فرهنگی، نه در فرهنگ گذشته قبل از انقلاب بلکه به سوی اصلاح فرهنگ و ارزش‌هایی که پس از انقلاب در بین نیروهای انقلابی رواج پیدا کرده بود، متمایل شد.

رهبری و نیروهای انقلاب از همان ابتدا در مقابل این تجدید نظر موضع گرفتند. البته نیروهای انقلاب دو گروه شدند. عده‌یی از افراد که بیرون از سپاه بودند، به روش‌های افراطی کشیده شدند، ولی بخش اعظمی از نیروهای انقلاب که در درون سپاه و بسیج بودند، احترام آقای هاشمی را کاملا نگه می‌داشتند ولـی نگرانی و نـاراحتی خـود را به صورت نـامه‌های محرمـانه یـا در جلسـات خصوصی اظهـار می‌کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها