کد خبر: ۱۱۹۰۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
هومن سیدی با اشاره به مراحل پایانی صداگذاری "سیزده" از ارسال درخواست به وزارت ارشاد برای دریافت پروانه نمایش این فیلم خبر داد.

هومن سیدی درباره مراحل ساخت دومین فیلمش به خبرنگار مهر گفت: برای فیلم سینمایی "سیزده" درخواست پروانه نمایش داده‌ایم که امیدوارم به زودی تکلیف فیلم مشخص شود. مراحل فنی فیلم آغاز شده و در حال حاضر مهران ملکوتی در حال صداگذاری آن است. مراحل نهایی اتانولاژ نیز در حال انجام است. امیدوارم با هماهنگی تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار، "سیزده" زمان مناسبی اکران شود.

وی ادامه داد: "سیزده" متعلق به امیر جعفری است چون اگر وی نبود مطمئنا من نمی توانستم فیلم را به سرانجام برسانم. امیر جعفری و سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم همه جور پشت کار درآمدند و حمایت‌های آنها قطعا به کمک فیلم آمده است. در این فیلم سینمایی از تهیه‌کننده و بازیگران گرفته تا گروه پشت دوربین، گروه بسیار همراهی بودند که حضورشان در همه مراحل باعث دلگرمی بود.

وی درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: صحبت‌های اولیه‌ای برای ساخت یک سریال در ویدیو رسانه انجام شده که البته هنوز قطعی نشده است. متن این سریال در حال نگارش است که امیدوارم بتوانم سال 92 تولید این مجموعه تلویزیونی را آغاز کنم.

در فیلم سینمایی"سیزده" امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین‌فر، امیر جدیدی، نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب و ویشکا آسایش با حضور افتخاری مهران احمدی به ایفای نقش‌ می‌پردازند.

هومن سیدی پیش از این فیلم "آفریقا"را ساخته است که در بخش ویدیویی بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد استقبال قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها