کد خبر: ۱۱۹۰۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل سینما شهر گفت: پردیس‌ها متعلق به نهادها و ارگان‌های دولتی نیست که بتوانیم رایگان در اختیار هنرمندان قرار دهیم؛ هزینه‌ پردیس‌ها از درآمد خودشان تامین می‌شود.

هادی منبتی مدیر عامل سینما شهر در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره نمایش فیلم «کلاس هنرپیشگی» در پردیس ملت و دریافت مبلغ توافق شده از تهیه کننده گفت: آقای داودنژاد درخواست  نمایش رایگان در پردیس ملت داشتند که با درخواست ایشان موافقت نشد. ما در روزهای پایان سال پردیس‌ها را برای اکران خصوصی در اختیار سینماگران نمی‌گذاریم زیرا علاقمندان به سینما که با ترافیک و کمبود پارکینگ خود را به پردیس‌ها می‌رسانند به امید دیدن فیلم می‌آیند که اگر اکران خصوصی باشد نمی‌توانند ازسینما استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: ما اصرار داشتیم اواسط هفته و سانس‌ها صبح نمایش فیلم بگذارند که ایشان با واسطه‌های مختلف تقاضای اکران روز جمعه را داشتند و ما توافق کردیم که پردیس ملت را نمی‌توانیم رایگان در اختیار این هنرمند عزیز قرار دهیم و ایشان پذیرفت . مسئول سالن موظف به گرفتن مبلغ توافق شده بوده است.

وی در خاتمه افزود: پردیس‌ها متعلق به نهادها و ارگان‌های دولتی نیست که بتوانیم رایگان در اختیار هنرمندان قرار دهیم هزینه‌ پردیس‌ها از درآمد خودشان تامین می‌شود. هزینه نگهداری و تعمیر هم به شدت افزایش یافته است به طور مثال لامپ آپارات سال گذشته سینما شهر در اختیار ما قرار می‌داد به مبلغ 300 هزار تومان که به دلیل بالارفتن مبلغ ارز ما به مبلغ 4 میلیون تومان وارد می‌کنیم .

بنابراین گزارش، فیلم «کلاس هنرپیشگی» روز جمعه نمایش خصوصی در پردیس ملت داشت و قبل از نمایش مسئول سینما از داودنژاد مبلغ توافق شده را خواسته است. صبح امروز کیومرث پوراحمد در واکنش به دریافت مبلغ توافق شده از کارگردان گفت: این نوع رفتار با یک کارگردان باسابقه اصلا درست نیست. شهرداری باید ظرف 24 ساعت این مبلغ را بازگرداند و از داودنژاد عذرخواهی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها