کد خبر: ۱۱۸۸۹۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۱     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
جواد کاظمیان می گوید تیمش با شکست برابر استقلال قهرمانی را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان دیدار تیمش با استقلال اظهار کرد: به نظر من امروز ترسو بازی کردیم و در دیداری که باید شخصیت خودمان را نشان می دادیم به استقلال باختیم. قکر می کنم قهرمانی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: استقلال در نیمه دوم بسته بازی می کرد و مجبور بودیم از کناره ها به دروازه این تیم حمله کنیم، غافل از اینکه مدافعان آنها بلندقدتر از ما بودند.

کاظمیان درباره حرکاتی که پیش از آغاز بازی انجام داده بود گفت: استقلال 40 - 50 هزار هوادار داشت که همه به من بی احترامی کردند. آخر من چه گناهی کرده بودم که به خانواده ام فحش می دادند؟ زمانی که در پرسپولیس بودم هم اینقدر به من بی احترامی نشد. من هم جوان هستم و وقتی به خانواده ام بی احترامی می شود واکنش نشان می دهم چرا که پدر و مادرم را دوست دارم.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید کار شما هم خوب نبود، گفت: شلوغش نکنید! پیش از اینکه به زمین بازی بیایم هواداران استقلال به سمت من سنگ پرتاب کردند که به شانه ام خورد. دیوانه که نیستم الکی عکس العمل نشان دهم. شما خودتان اگر 50 هزار نفر به خانواده تان توهین کند چه می کنید؟

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی به خاطر واکنشت محروم می شوی، گفت: همه چیز را به خدا واگذار می کنم. اگر حقم بود مرا محروم کنند اما امیدوارم کمیته انضباطی فکری به حال هواداران استقلال کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها