کد خبر: ۱۱۸۸۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
درخشان به نشانه قبول عقيده‌ها اعلام كرد: اگر مى گوييد بايد بروم مى‌روم، چرا كه نه در پرسپوليس و نه در هيچ جاى ديگرى به زور نماندم و آمده بودم خنده را بر لبهايتان هميشگى كنم

خلاصه نوبت به آن جلسه رو در روى هواداران و عابدينى مدير عامل داماش با يكديگر فرارسيد و طى آن عابدينى با سعه صدر به گله گذارى ها و درد دل دهها هوادار كه از چند ساعت پيش در دفتر باشگاه داماش حاضر شده بودند گوش داد. ماحصل حرف همه ى هوادران كه تعدادشان به حدود يكصد نفر مى رسيد يك درخواست مشترك بود؛ اخراج محترمانه درخشان و دادن اختيارات فنى به افشين ناظمى. امرى كه در وهله نخست مورد مخالفت و مقاومت عابدينى قرار گرفت.

هواداران دو آتشه داماش اعتقاد داشتند مربى كه در يازده بازى نه امتياز كسب كرده كارنامه اى براى دفاع نخواهد داشت. آنها معتقد بودند كه باخت در داربى مى توانست انتهاى كار درخشان باشد و اصرار بيهوده در ماندن وى كار را به جاهايى كشاند كه نبايد. هواداران داماش از ايجاد جو دو دستگى و تفرقه در بين بازيكنان كه كمر تيم را شكسته گله داشتند و آن را خروجى رفتار درخشان مى دانستند، گروهى هم پا را فراتر گذاشته و معتقد بودند كه درخشان در اين چند مدت به طرق مختلف به هواداران داماش بى احترامى كردند و اگر صبورى آنها و تلاش كانون هواداران نبود تاكنون كار به جاهاى باريك مى كشيد.

 در اين گير و دار عابدينى ابتدا با حمايت از ماندن درخشان و اعلام اينكه دليل بسيارى از اتفاقات بد به درخشان مربوط نمى شود و هر چند درخشان انتخاب من نبود ولى من به كار فنى او اعتقاد داشتم. درخشان همه ى تلاشش را كرده بود اما بخت هم با او يار نشد، درخشان در خيلى از بازى ها بازيكنانش را كامل نداشت و داورى ها همه به ضررش بودند، البته اشتباهات كوچينگ هم داشتيم اما من از شما مى خواهم سعى كنيد راهى پيدا شود تا جو هواداران براى بودن درخشان تلطيف شود. اما وقتى عابدينى ديد حرفهايش از اعتراض هواداران نمى كاهد از آنها درخواست كرد كه به حرفهاى درخشان هم گوش كنند تا شايد وى بتواند با سخنانش هواداران را قانع نمايد. اما آمدن درخشان و حرفهاى تكرارى وى نه از عصبانيت هواداران كاست و نه توانست دليلى به عابدينى ارايه كند براى ماندن وى. درخشان بى پولى، ضعف داورى،بد بازى كردن چند بازيكن و ... را دليل اين نتايج بد اعلام كرد كه در پاسخ هواداران يك حرف مشترك زدند: سال پيش همه را داشتيم و هفتم شديم! آنها به عابدينى گفتند: اگر شرايط مانند سال گذشته باشد حمايت ما كم كه نمى شود، هيچ بيشتر هم خواهد بود. ما در رشت با دلمان حرف مى زنيم نه حساب گرى و البته دلهايمان قوى تر از خيلى هاست. هواداران داماش به درخشان گفتند ما به توهين او به مردم گيلان گله داريم كه در رختكن اعلام كرديد هيچ كس در گيلان توانايى مقابله با من را ندارد! آقاى درخشان شما چرا خود را مقابل مردم قرار داديد؟

 در اين لحظات عابدينى از هواداران خواست تا حرف آخر خود را در خصوص درخشان بزنند: يك حرف مشترك و يك جمله؛ ماندن او در تيم تحت هيچ عنوانى به سود داماش شهرباران نخواهد بود! صداى تشويق همه جانبه آنها يعنى تاييد همه. يكى از طرفداران داماش بر خواست و رو به درخشان از جانب سايرين گفت؛ ما شما را دوست داريم و مى خواهيم به شما نشان دهيم؛ خوش استقبال و خوش بدرقه هستيم. ماندن شما به ضرر هر دو طرف خواهد بود.

 در پايان درخشان به نشانه قبول عقيده هواداران داماش اعلام كرد؛ اگر مى گوييد بايد بروم مى روم، چرا كه نه در پرسپوليس و نه در هيچ جاى ديگرى به زور نماندم و آمده بودم خنده را بر لبهايتان هميشگى كنم، حالا كه موفق به اين كار نشدم، مى روم تا بدين وسيله خوشحال تان كنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها