کد خبر: ۱۱۸۶۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
مربي تيم فوتبال گهر دورود گفت: «بعد از اخراج گل محمدي روی حکم کميته انضباطی و داوری ماله می‌کشند! خب همه این‌ها نشان از آشفتگی فوتبال ما دارد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ دستيار هميشگي محمد مايلي‌كهن حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. نادر فريادشيران از اوضاع و احوال تيم گهر و حركت جالب مايلي‌كهن در ديدار مقابل سپاهان مي‌گويد.


* بازی را بد باختید؟


- در بازی‌های اخير تيم گهر، فقط در دو بازی حق‌مان باخت بوده. یکی روبه‌روی آلومینیوم آن هم در نیمه اول، و دیگری همین بازی با سپاهان که واقعا بد بودیم و حق‌مان حتی مساوی هم نبود. اگرچه مصدومیت و بیماری چند تن از بازیکنان ما در واپسین دقایق و گل اول سپاهان هم که می‌توان گفت اشتباه شد شیرازه ما را به هم ریخت، اما در مجموع باخت حق ما بود.


* ماجرای بازیکنان تیم شما و هتل كرج؟


- به گفته آقای سلطانی مدیر هتل کل بدهی ما ۲۴۰ میلیون است اما باشگاه‌هایی هستند مثل استقلال و پرسپولیس که بدهی‌های میلیاردی دارند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. این بدهی تیم ما هم در سه دوره اتفاق افتاد. یکی زمان آقای حیدرپور و بخش دیگر آن هم زمان آقای آیت‌الله‌زاده که ایشان هم کامل در جریان نبوده‌اند. ما الان در مجموعه پلیور اسکان داریم در نزدیکی پیکانشهر که هر اتاق با صبحانه و ناهار و شام ۵۰ هزار تومان هزينه دارد که زیاد هم نیست. البته از آن بدهی بخشی هم مربوط به آقای عابدینی است اما در مجموع می‌شد این موضوع را راحت‌تر حل کرد. بازیکن ما را تا ساعت ۲شب راه نداده بودند. بعد از آن هم به خاطر تماس ما با پلیس ۱۱۰ بچه‌ها را راه دادند نه به خاطر برنامه 90 و شخص خاصي. اعمال فشار پلیس بود که باعث راه دادن بچه‌ها شد وگرنه تا قبل از آمدن پلیس خودم چندین بار تماس گرفتم اما ایشان جواب ندادند. نه این‌که ایشان حق نداشته باشد. این حق طبیعی آقای سلطانی است اما این راهش نیست.


* چرا آقای مایلی‌کهن نیمکت تیم را ترک کرد؟


- تیم دورود با شرایط خاصی به لیگ بر‌تر آمد. از آن طرف هم شرایط مالی این تیم هیچ وقت در حد خوبی نبود. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم در حق این تيم واقعا بی‌انصافی کردند و حق این تیم را خوردند. شما ببینید مربی اخراج‌شده پرسپولیس که اتفاقا پسر خیلی خوبی هم هست و اتفاقا یحیی جز مربی‌های خوب و بااخلاق‌مان هم است اما بعد از اخراج روی حکم کميته انضباطی و داوری ماله می‌کشند! خب همه این‌ها نشان از آشفتگی فوتبال ما دارد وقتی هم مردم به داورهای ما فحش بدهند دیگر چیزی از داوری باقی نمی‌ماند. استادیوم گهر دو بخش است، یکی سمت راست که تشویق می‌کنند و انگیزه به تیم می‌دهند دیگری سمت چپ که فحش می‌دهند حتی به بازیکن‌ها. همه فکر کردند آقای مایلی به خاطر خودش از روی نیمکت بلند شد در برنامه نود هم به این موضوع نپرداختند. البته این دو حالت دارد؛ يا نخواست بپردازد و يا اين‌كه واقعاَ متوجه نشد. در هر صورت ما مثل بعضی‌ها عادل را مافیا نمی‌دانیم و برعکس اعتقاد داریم که او بخش تاریک فوتبال ایران را روشن می‌کند. اما انتظار داشتیم این حرکت زیبای آقای مایلی را تحلیل می‌کردند. آن عده از تماشاگران به داور فحش می‌دادند. وقتي حاجی از آن‌ها خواست که این کار را نکنند یه ذره کمتر شد اما دوباره شروع شد و شدت گرفت. حاجی هم که دید این اتفاق ادامه دارد نیمکت را به نشانه اعتراض به فحش دادن به داوری و در حمایت از داوری نیمکت را ترک کرد. البته جالب بود که آن‌ها به مسئولین شهر اعم از استاندار، فرماندار، نماینده مردم هم فحش می‌دادند و پلیس هم به همراه حراست و یگاه ویژه جلوی آن‌ها ایستاده بود اما فقط تماشا می‌کردند. این نشان مي‌دهد كه آن‌ها خطی عمل می‌کردند و کاملاَ مشخص بود که خط گرفته‌اند. حالا از کجا معلوم نیست.


* یک زمانی آقای مایلی خودش می‌خواست داور را بزند! چطور شده حالا شده‌اند حامی داوری؟


- نه. ایشان هیچ‌وقت این کار را نکردند. شما یک صحنه بیاورید که آقای مایلی این کار را کرده است.


* بازی‌های آسیایی دهلی، بازی با کویت!


- ببینید ماجراي آن بازی را همه به اشتباه فهمیده‌اند و باعث سوءتفاهم شده است. در آن بازی که ما ۱-۰ باختیم داور در یک صحنه اشتباه کرد. آقای بهروز سلطانی به سمت داور دوید که برخورد کند. آقای مایلی هم با سرعت به سمت داور رفت اما نه براي این‌که او را بزند بلکه از او حمایت کند تا بچه‌ها که خیلی عصبانی بودند به او آسیبی نرسانند. در آن زمان هم که مثل الان پخش زنده و چند دوربین نبود برای همین این‌طور دیده شد که حاجی به قصد حمله می‌رود. در حالی که آنجا هم حاجی برای حمایت از داور رفت. من خودم انجا بودم و با چشم خودم دیدم. شما می‌توانید از آقای پنجعلی، محمدخانی، سنجری، محمود حقیقیان بپرسید. متاسفانه آنجا هم می‌خواستند حاجی را خراب کنند وگرنه در این چند سال همیشه به شاگردانش گفته که از داور حکایت کنید و احترام بگذارید.


* حرف خاصی ندارید؟


- نه. فقط از مردم دورود می‌خواهم که تیم‌شان را حمایت کنند. چند بازی مانده و این‌که اگر به لیگ يك رفتیم ناراحت نباشند. تیم‌هایی مثل نفت آبادان، پیکان، ذوب‌آهن و حتی داماش که چندبرابر تیم گهر هزینه کردند الان در معرض سقوط هستند. پس به فکر مسائل دیگر باشند و استادیوم‌شان را تکمیل کنند و دوباره به لیگ بر‌تر بیایند. یوونتوس هم به لیگ دسته ۲ رفت، آن هم با کلی امتیاز منفی! اما دوباره به سطح اول برگشت و قهرمان هم شد. مسئولین استان لرستان بیایند کمک کنند نه این‌که کمک‌های فرااستانی به این تیم شود. چون هدایتی که بومی نیست. برای همین گهر باید اول از مسئولین خودش انتظار داشته باشد بعد به دنبال مسائل دیگر باشد.


گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها