کد خبر: ۱۱۸۶۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
هافبك سپاهان گفت: «چه بسا که اگر من و محرم در کنار هم بازی کنیم قدرت تیمی ما هم بیشتر می شود اما نمی دانم چرا این اتفاق نمی افتد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ احمد جمشیدیان یکی از بازیکنانی است که در وانفسای شلوغی جدول مسابقات لیگ و آسیایی می تواند کمک بزرگی برای سپاهان باشد. او در بازی مقابل گهر یک گل خوب برای سپاهان زد و نشان داد می تواند ثابت بازی کند... اگر چه آرزوی او بازی کنار محرم نویدکیاست.


* بازی چه طور بود؟


- بازی خوبی بود. در ۱۰ دقیقه اول بازی توانستیم با تاکتیک خوبمان بازی را در دست بگیریم و تا دقیقه ۹۰ هم بازی تحت کنترل ما بود و علاوه بر گل هایی که زدیم موقعیت هایی خوبی هم داشتیم که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.


* گل زیبایی زدی؟


- من کلاَ به شوت زدن علاقه مندم و هروقت موقعیت شوت داشته باشم این کار را تست می کنم. در آن لحظه هم دیدم موقعیت خوبی است و من هم شوت زدم و توپ به پایم هم نشست و گل شد. البته باید بگویم از آخرین گلی که این طوری زدم ۱ سال می گذرد و خودم هم دلم تنگ شده بود.


* تو در فرم خوبی هستی چه دلیلی دارد که نیمکت نشینی؟


- من شاید کم بازی کنم اما همیشه سعی کردم مفید باشم... من نمی دانم چرا بازی نمی کنم. عده ای گفتند آماده نیستی خوب حق هم دارند وفتی بازیکنی نیمکت نشین می شود همه فکر می کنند ناآماده است. اما با همین چند بازی ثابت کردم که در شرایط خوبی هستم و فقط به دلیل سلیقه مربی است که بازی نمی کنم. چند بار هم گفتم حتی قسم خوردم که آماده ام اما خوب مربی است که تعیین می کند چه کسی بازی کند. من خوشحالم که ثابت کردم که آماده ام و خوشحال تر می شوم که این روند را ادامه بدهم.


* اینکه جای محرم بازی می کنی یا او جای تو یک اجبار است؟


- چه بسا که اگر من و محرم در کنار هم بازی کنیم قدرت تیمی ما هم بیشتر می شود اما نمی دانم چرا این اتفاق نمی افتد. البته این چند بازی هم محرم مصدومیت جزیی داشته که البته مشکل خاصی هم نبود بیشتر جنبه استراحت داشته... نبود ایشان هم مزید بر علت شد تا من بازی کنم.


* اعتراضی نداری؟


- نه. در کل فوتبالیست باید تابع نظر باشگاه باشد و من هر چه قدر هم کم بازی کنم سعی می کنم موفق باشم و مفید برای باشگاهم.


* جنگ قهرمانی به کجا می رسد؟


- واقعیت را بخواهم بگویم این است که هر ۳ تیم شانس قهرمانی دارند؛ اگرچه من فولاد را هم شانس دار می دانم اما نه برای قهرمانی بلکه برای کسب سهمیه. ما 2 بازی مهم با تراکتور و استقلال داریم که این بازی ها می تواند تعیین کننده قهرمان این فصل باشد و به شخصه از خدا می خواهم که تیمی که کمتر اشتباه داوری به نفعش شده به قهرمانی برسد. ما بازی های حساسی داریم که باید با تمرکز به سراغ آنها برویم تا به هدفمان برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها