کد خبر: ۱۱۸۶۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم گلزن تراكتورسازي گفت: «اول فصل صحبت هایی با استقلال داشتم اما شرایط به گونه ای پیش رفت که به تراکتور آمدم و خوشحال هم هستم از انتخابی که کردم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سید مهدی سیدصالحی در همه مصاحبه هایش از خواست خدا می گوید. او در اوجی دوباره از فوتبالش امیدوار است در آزادی مقابل استقلال بدرخشد. خودش می گوید: «دیگر همه چیز دست آن بالایی است.او اراده نکند یک برگ هم از درخت نمی افتد. اینکه شدم فوتبالست خواسته اوست. من هیچ چیز نیستم.»


* از بازی با نفت بگو؟


- خوب بود خدا را شکر البته ما کمی بد شروع کردیم حریف ما خیلی خوب شروع کرد اما توانستیم بعد از آن به گل برسیم و بتوانیم بازی را تحت کنترل خود بگیریم و خدا کمک کرد تا ببریم.


* در مورد گلی که به زیبایی با یک و دو و بعد ضربه سر به ثمر رساندی بگو؟


- خوب در آن شرایط تنها کاری که می توانستم بکنم همین بود. کمی خوش شانس بودم که توب قطع نشد و به من رسید و خدا کمک کرد تا ان توپ را گل کنم.


* روند خیلی خوبی داری... آقای گل میشوی؟


- دنبال این چیزها نیستم. اگر سید صالحی شدم خدا خواسته و اگر الان اینجام لطف خداست؛ واگرنه من با یک سپور یا شاگرد مغازه یا دکتر یا مهندس هیچ تفاوتی ندارم. خدا خواسته که فوتبالیست بشوم؛ اگر هم اتفاقی افتاده زحمات بچه های تیم بوده. الان هم ابتدا موفقیت تیم مهم است بعد از آن اگر تقدیر بود به آقای گلی برسم.


* بازی با استقلال؟


- استقلال مربی و بازیکن های بزرگی دارد اما تما تلاشمان را می کنیم که ببریم این یک بازی بزرگ برای ما محسوب می شود که می تواند به قهرمانی ما کمک کند. من هم الان بازیکن تراکتور هستم و سعی میکنم حتما گل بزنم تا بتوانم برای تیمم مثمر ثمر باشم.


* فکر می کنی این بازی تکلیف قهرمانی را مشخص کند؟


- بازی های ما حکم فینال دارد. ما از هیچ تلاشی فرو گذاری نمی کنیم اما باقی اش دست خدا و ائمه اطهار است. امیدوارم تقدیر جوری باشد که به قهرمانی برسیم.


* فکر می کنی باید 50 درصد ورزشگاه را بدهند به هواداران شما؟


- من وارد این جور بحث ها نمی شوم. فقط می دانم که تیم ما همه جا هوادار دارد. مهم این است یک بازی خیلی خوب برگزار شود.


* استقلالی ها می گویند بازی رفت رفتار خوبی با آنها نشد؟


- من نمی دانم. گفتم که وارد این مسایل نمی شوم.


* کلا به جبر اعتقاد عجیبی داری؟


- خوب من اینطور هستم و فکر می کنم همه چیز برد باخت شادی و غم همه چیز از اول و آخر دست خداست و ما نقشی نداریم و فقط می توانیم تلاش کنیم.


* اول فصل قرار بود به استقلال بروی؟


- بله صحبت هایی شده بود اما شرایط به گونه ای پیش رفت که به تراکتور آمدم و خوشحال هم هستم از انتخابی که کردم امیدوارم با این تیم به موفقیت برسم.


* در آن سالی که استقلال بودی خوب کار کردی گل زدی چه شد که جدا شدی؟


- بله آن سال سال خوبی بود اما جدایی من از استقلال فقط سر مسائل مالی بود چرا که من ۳تا بچه دارم و شرایط مالی برایم در اولویت است. آن سال هم استقلال شرایط مالی خوبی نداشت وقتی هم دیدم مشکلات مالی بر طرف نشد من هم مجبور به ترک آنجا شدم چرا که باید به فکر همسر و بچه هایم می بودم تا بتوانم زندگی را بچرخانم.


* تا حالا توی تیم قلعه نويی نبودی؟


- نه. ایشان که سپاهان بود من استقلال بودم. وقتی آمد استقلال من رفتم سپاهان.


* علت جدایی ات از سپاهان چه بود؟


- خوب یک سری مسائل هست که می خواهم پیش خودم باقی بماند. اما در آنجا آقای رحیمی مرد بسیار شریفی بودند خیلی کمک کردند. اما مشکلاتی پیش آمد که صلاح ندیدم آنجا بمانم  چرا که اعتقاد دارم باید عزتم حفظ شود برای همین جدا شدم.


* از آمدنت به تراکتور راضی هستی؟


- بله اینجا شرایط خوبی است و من هم مشکلی ندارم و امیدوارم با این تیم در پایان فصل به موفقیت های خوبی برسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها