کد خبر: ۱۱۸۴۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
من در بازی برابر سپاهان به علت دریافت کارت قرمز حضور نخواهم داشت. امیدوارم که کمیته‌ی انضباطی قبل از صدور حکم حرف‌های ما را هم در مورد آن شرایط پیش آورده شده بشنود.

سایت گل-سهراب بختیاری‌زاده، کاپیتان باتجربه‌ی تیم صبای قم که سال‌ها با پیراهن آبی‌پوشان به میدان رفت، در دیدار اخیر این دو تیم در لیگ برتر در هفته‌ی بیست و هشتم به علت اعتراض به آقای جهانبازی، داور این دیدار اخراج شد و حاشیه‌های بسیاری را جدا از حاشیه‌های دیگر در طول بازی آفرید.

اتفاقی که از تو دیدیم در این سال‌ها سابقه نداشت، قضیه چه بود ؟

من را همه در دوران فوتبالم دیده‌اند و خوب می‌شناسند. ادعای اخلاق نمی‌کنم اما رویه‌ی من در فوتبال مشخص است. آقای جهانبازی به‌گونه‌ای قضاوت کرد که جریان بازی به این سمت و سو کشیده شد.

شرایط بازی چگونه بود ؟

در نیمه‌ی اول بازی در کنترل ما بود و با همان روند می‌توانستیم پیروز شویم. اما در نیمه‌ی دوم اتفاقاتی افتاد که این روند ادامه پیدا نکرد. داور تمامی صحنه‌های 50-50 را به سود استقلال سوت زد و تصمیم‌های عجیب گرفت که در برنامه‌ی 90 نیز مشخص شد که چقدر ما محق بوده‌ایم. این‌گونه تصمیم‌ها مثل بی‌توجهی به خطاهای حنیف این اعتماد به نفس را برای استقلالی‌ها بوجود آورد که گل بزنند. هرچند که با تعویض‌ها و تغییرات کادر فنی استقلال، آن‌ها هجومی‌تر شده بودند ولی روی  توپ‌های بلند و آن شکل بازی داور کمک شان کرد.

و اما جنجال داوری؛ داستان چه بود ؟

نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم. از رفتارهائی که کردم خوشحال نیستم و از آقای جهانبازی عذرخواهی می‌کنم. من به شدت عصبانی بودم و فکر کردم که صبا مظلوم واقع شده است ... آنقدر فشار رویمان بود که  در آن لحظات به بازیکنان خودمان گفتم غلط کردیم گل زدیم!

ماجرای خوش و بش با امیر قلعه‌نوئی چه بود ؟ در آخر بازی بود ؟

آخر بازی نبود؛ در یکی از صحنه‌ها که قلعه‌نوئی کنار زمین آمده بود و به داوری اعتراض می‌کرد، پیش قلعه‌نوئی رفتم و گفتم  تصمیم داور درست بود.

امیر قلعه‌نوئی کنار زمین به داوری زیاد اعتراض می‌کند، این‌طور نیست ؟

امیرخان بزرگ ماست و این هم سبک اوست. قلعه‌نوئی کنار زمین می‌آید و این‌گونه تیمش را هدایت می‌کند.

در صحنه‌ی برخورد با آرش برهانی به او چه گفتی ؟

به برهانی گفتم، آرش جان چرای خودت را زمین می‌اندازی تا پنالتی بگیری ؟ او هم گفت که قصد تمارض نداشته و وقتی توپ لو رفت از ناراحتی روی زمین افتادم!

بختیاری‌زاده استقلالی است و کسی انتظار این بازی را از او نداشت !

حتما همین‌طور است، من یک استقلالی هستم و این تیم محبوب من است. اما من درحال حاضر بازیکن صبای قم هستم و باید برای این تیم بجنگم. همیشه بازی‌های این دو تیم جالب و پرحادثه بوده است، مثل همان بازی که ما نه نفره شدیم و بازهم باید می‌بردیم، درست مثل همین بازی.

در بازی بعد غائب خواهی بود

بله. من در بازی برابر سپاهان به علت دریافت کارت قرمز حضور نخواهم داشت. امیدوارم که کمیته‌ی انضباطی قبل از صدور حکم حرف‌های ما را هم در مورد آن شرایط پیش آورده شده بشنود.صبا بازیکنان جوان خوبی دارد که بدون من نیز می‌توانند خوب بازی کنند، آن‌هم در بازی برابر سپاهان که ما باید خوب و جوانمردانه بازی کنیم، درست مثل بازی برابر استقلال که تمام تلاش‌مان را کردیم.

کدام یک از تیم‌های مدعی قهرمان می‌شود ؟

جدا از این‌که تکلیف قهرمانی را بازی‌های رودرروی این تیم‌ها تعیین می‌کند، بعد از بازی با سپاهان که از نزدیک شرایط این تیم را دیدم نظر خودم را خواهم گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها