کد خبر: ۱۱۸۴۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: «اگر مجیدی در ترکیب استقلال حضور داشت حتما مهارش می کنیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد نصرتی درباره دیدار تراکتور و نفت، اظهار داشت: «مثل همیشه بازی بسیار خوبی ارایه دادیم. به برد در این دیدار نیاز داشتیم تا هم فاصله مان را با استقلال کم کنیم و هم قبل از بازی حساس مقابل این تیم روحیه بالایی داشته باشیم.»


وی درباره ادعای نفتی ها مبنی بر اینکه داور گل سالم این تیم را مردود اعلام کرد، افزود: «اتفاقا قضاوت داور در بازی دیروز خیلی خوب بود و هیچ جای اعتراضی هم نداشت. گل نفتی ها درست نبود و داور تصمیم درستی گرفت.»


نصرتی با اشاره به دیدار استقلال و صبا، ادامه داد: «این تساوی برای استقلال کمتر از برد نبود. امیدوارم استقلال در هر بازی که شایسته آن است پیروز شود اما واقعا در بازی دیروز حق صبا بود که برنده شود. پنالتی که داور گرفت درست نبود و ادعای استقلالی ها درباره اینکه روی برهانی خطا شد هم بی مورد بود چون اگر روی آرش خطا شده بود او به این سادگی ها از کنار موضوع نمی گذشت.»


مدافع تراکتور با اشاره به دیدار روز جمعه تیمش مقابل استقلال، گفت: «بازی سختی است. این دیدار فینال لیگ است و هر تیمی تمرکز داشته باشد و اسیر حاشیه های بازی نشود می تواند 3 امتیاز را بگیرد. دو تیم مدعی هستند و فکر می کنم زیباترین بازی لیگ از کار بیاید. قطعا استقلال و تراکتور می خواهند برنده این بازی شوند چون که تساوی به نفع سپاهان است و فایده ای ندارد.»


نصرتی درباره اینکه استقلالی ها گفته اند به تراکتوری ها جا نمی دهند، گفت: «مگر دست استقلالی ها است؟ وقتی استقلالی ها نیایند و استادیوم خالی باشد نباید هوداران تراکتور را راه بدهند؟ مگر در همین بازی استقلال و صبا 90 درصد استادیوم استقلالی نبود؟ چرا قانون فقط باید برای تراکتور اعمال شود؟ به نظر من باید 50 درصد از ظرفیت استادیوم را به هواداران تراکتور بدهند چون استقلالی ها ورزشگاه را پر نمی کنند.»


وی درباره اینکه مدافعان تراکتور برای مهار فرهاد مجیدی چه برنامه ای دارند، خاطرنشان کرد: «هنوز فرصت نکرده ایم استقلال را آنالیز کنیم اما اگر فرهاد مجیدی در ترکیب استقلال حضور داشت حتما مهارش می کنیم. اگر او برگ برنده استقلال است ما هم سیدصالحی و کاظمیان را داریم.»


اوج نيوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها