کد خبر: ۱۱۸۳۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مدیر عامل تراکتورسازی تبریز گفت: همیشه مسئولان آزادی همکاری خوبی با ما داشتند و نباید جنگ ۱۰ یا ۹۰ درصد راه بیندازیم.

به گزارش 598، محمد حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه مسئولان استقلال اعلام کردند تنها 10 درصد از ورزشگاه آزادی را به هواداران تراکتورسازی اختصاص می‌دهند، گفت: همیشه تعامل خوبی با مسئولان ورزشگاه آزادی و استقلال داشته‌ایم، امیدواریم این بار هم اتفاق خوشایندی به وقوع بپیوندند و همه راضی باشند فکر می‌کنم بهتر است فکر فوتبال باشیم و جنگ 10 درصد یا 90درصد راه نیندازیم.

وی افزود: فکر می‌کنم برای این صحبت‌ها را مطرح می‌کنیم که یا از حضور هواداران می‌ترسیم و یا اینکه می‌خواهیم فضای تبلیغاتی ایجاد کنیم، هواداران تراکتورسازی روز جمعه به ورزشگاه می‌آیند  دوستان هم همکاری خواهند کرد. امیدوارم بازی خوبی را تماشا کنیم و سکوها دچار حاشیه نشوند. اتفاقی که در دیدار مقابل الجزیره افتاد و حدود 85 هزار هوادار بدون حاشیه در ورزشگاه حضور و تیم خود را تشویق کردند در بازی روز جمعه نیز تکرار شود.

مدیر عامل تراکتور سازی در مورد اینکه در سال های قبل هم هواداران تراکتور سازی بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کردند اظهار داشت: سال قبل هم بدون هیچ مشکلی این اتفاق می‌افتاد و با همکاری مسئولین پلیس و یگان ویژه بازی بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شد.

جعفری در مورد میهمانی که شب گذشته استاندار آذربایجان گرفته بود عنوان کرد: به خاطر موفقیت تراکتورسازی در دیدارهای آسیایی استاندار محترم روز گذشته تیممان را دعوت کرد و در حضور برخی از اصحاب رسانه استان ضیافت شامی برگزار شد. من استاندار و سرمربی تیم در این جلسه صحبت کردیم و همه آرزوی موفقیت تراکتورسازی را داشتند. همچنین پاداشی از سوی استاندار به بازیکنان پرداخت شد.

وی در مورد اینکه آیا این پاداش می‌تواند کمی از مشکلات تیمشان بکاهد، گفت: وقتی هدیه‌ای از طرف عزیزی به دست ما می‌رسد نباید به زیاد و کم آن نگاه کنیم و همین که به ما هدیه دادند آن را سرمه چشم می‌کنیم، هر چند مشکلات مالی زیادی داریم اما به خاطر همین میهمانی جا دارد از استاندار تشکر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها