کد خبر: ۱۱۸۳۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
ملیکا شریفی‌نیا که معتقد است در سریال «نون خامه‌ای»‌ نقشی کاملا متفاوت و کمدی دارد، درباره‌ی توقف این پروژه به خاطر کمبود بودجه، خاطرنشان کرد: توقف «نون خامه‌ای» تنها با گرفتن یک قسمت خیلی مرا ناراحت کرد؛ چرا که این پروژه فوق‌العاده برایم دوست‌داشتنی است.

او که این روزها در سریال کمدی «خروس» بازی می‌کند، درباره انتخاب نقش‌های جدید گفت: کمک پدر و مادرم کلاسی است که همیشه دم دستم است.

این بازیگر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: مدتی است که متاسفانه پروژه‌ی «نون خامه‌ای» به خاطر کمبود بودجه متوقف شده است و من چون علاقه شدیدی به این کار دارم، خیلی ناراحتم؛ چرا که نقشم در این کار کاملا کمدی است و در واقع نقش یک دختر شیرین عقل را با یک گریم زشت و وحشتناک بازی می‌کنم که خودم فکر می‌کنم نقشم نسبت به سایر نقش‌هایی که تاکنون در سینما و تلویزیون داشتم متفاوت است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه پروژه «نون خامه‌ای» هر چه زودتر از تعطیلی بیرون بیاید، بیان کرد: ما از سریال «نون خامه‌ای» فقط یک قسمت را ضبط کرده بودیم و همان یک قسمت خیلی برایمان مهم بود و سختی زیادی کشیدیم؛ چرا که لوکیشن اولیه در یکی از دهات‌ها گرفته شده و زمان زیادی از ما گرفت اما مابقی قسمت‌ها قرار بود در تهران باشد که متوقف شد، امیدوارم هر چه زودتر مشکل حل شود و این پروژه ادامه پیدا کند.

شریفی‌نیا در ادامه درباره ایفای نقشش در سریال «نون خامه‌ای» در کنار محمدرضا هدایتی اظهار کرد: در این سریال به عنوان کاراکتر «گلنار» نقش خواهر آقای هدایتی را بازی می‌کنم که وی خیلی علاقه دارد نویسنده شود؛ بنابراین از دهات به تهران می‌آید تا به آرزوی‌اش برسد.

*** ایفای نقش‌های جدی آسان‌تر از کمدی است

این بازیگر که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «خروس» سعید آقاخانی است با بیان اینکه علاقه شدیدی دارد که در یک نقش کاملا جدی ظاهر شود به خبرنگار ایسنا گفت: خودم شخصا خیلی دوست دارم یک بار در نقش جدی ظاهر شوم اما به دلیل اینکه در نقش‌های کمدی جا افتاده‌ام، بیشتر اینگونه نقش‌ها به من پیشنهاد می شود ولی دلم می‌خواهد یک بار نقشی را که اصلا درون‌مایه کمدی ندارد، تجربه کنم چرا که فکر می‌کنم ایفای نقش‌های جدی آسان‌تر از کمدی است.

همچنین او با اعتقاد بر اینکه نقش‌های جدی به خود واقعی بازیگر شبیه‌تر است، یادآور شد: هیچ یک از نقش‌هایی که بازی می‌کنم اصلا شبیه خودم نیست البته شاید شیطنت نقش‌هایم شبیه خودم باشد اما از لحاظ شخصیتی اصلا شباهتی وجود ندارد و خیلی دلم می‌خواهد که نقشی را ایفا کنم که شبیه شخصیت واقعی خودم باشد. در کل تجربه هر نقشی برایم بسیار لذت‌بخش است.

دختر محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برای ایفای نقش‌هایتان چقدر سعی می‌کنید از تجربه خانواده‌تان کمک بگیرید؟ اینگونه گفت: من همیشه قبل از پذیرفتن نقش‌هایم با پدر و مادرم مشورت می‌کنم و فکر می‌کنم کمک آنها مثل کلاسی می‌ماند که همیشه دم دستم است و من نیز این مساله را یک موهبت می‌دانم.

ملیکا شریفی‌نیا اضافه کرد: همیشه قبل از اینکه نقشی را برای بازی در سینما و تلویزیون بپذیرم، با پدرم چک می‌کنم و زمانی هم که با حجم کار مواجه می‌شوم با مادرم مشورت می‌کنم و خیلی سریع مشکلم حل می‌شود.

شریفی‌نیا در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فشردگی پروژه‌های مناسبتی چقدر بر بازی بازیگر تاثیر منفی می‌گذارد، اینگونه گفت: انجام دادن کارهای مناسبتی خیلی سخت است و فشار زیادی روی بازیگران وارد می‌کند اما من اکنون که در سریال «خروس» آقای آقاخانی مشغول بازی هستم، با توجه به اینکه مناسبتی هم هست اما هنوز فشردگی آن را احساس نکردم و فکر می‌کنم پروژه نرمال پیش می‌رود، شاید یکی از دلایلش این باشد که نقش من از قسمت سوم وارد ماجرا شد و تا قسمت هفتم و هشتم کمرنگ است و در قسمت‌های پایانی خیلی حضور دارم.

او درباره سریال «خروس» ادامه داد: در این پروژه فکر می‌کنم بیشترین فشار کاری به آقای رضویان وارد می‌شود، چرا که ایشان از ابتدا تا انتهای داستان حضور دارد. سریال «خروس» ابتدا قرار بود برای نوروز امسال آماده شود اما گویا پخشش به ماه رمضان 92 موکول شد.

این بازیگر در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا اشاره کوتاهی به نقشش در سریال «خروس» کرد و گفت: در این مجموعه با کاراکتر «ستاره» نقش دختری را ایفا می‌کنم که دلش می‌خواهد بازیگر شود و فکر می‌کنم نسبت به سایر نقش‌ها کمی متفاوت‌تر است چرا که در این کار دیگر نه شوهر وجود دارد و نه خواستگار، بلکه تمام فکر و ذکرش این است که بازیگر شود و تمام تلاشش را می‌کند. ستاره در این سریال نقش تلخی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها