کد خبر: ۱۱۸۲۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
کاپیتان پیشین منچستریونایتد اعلام کرد اخراج هافبک این تیم در دیدار با رئال مادرید درست بوده است.

به گزارش598،  خبرگزاری فارس و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در  دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

با توجه به اینکه دیدار رفت نیز با حساب یک بر یک به پایان رسیده بود، رئال با پیروزی 3 بر 2 راهی مرحله بعد شد.

در این دیدار نانی، هافبک منچستریونایتد در تصمیمی مشکوک از سوی داور در دقیقه 56 به دلیل خطا روی آروارو آربلوا از زمین اخراج شد.

روی کین که در شبکه تلویزیونی ITV به عنوان کارشناس حضور یافته بود در مورد اخراج نانی گفت: به عقیده من داور تصمیم درستی گرفت. نانی بازی خطرناکی کرد و باید کارت قرمز می‌گرفت. باید عادلانه برخورد کنیم. داور با کمک خود مشورت کرد و در نهایت تصمیم گرفت نانی را اخراج کند. فکر نمی‌کنم خود داور تصمیمی در مورد اخراج وی گرفته باشد زیرا او چند دقیقه بعد از خطای نانی و مشورت با کمک خود این کار را انجام داد. هر چند هواداران یونایتد از این اتفاق ناراحت هستند ولی به عقیده من تصمیم درستی بود.

کین ادامه داد: هر بار که در دوران فوتبالم از زمین اخراج شدم با خودم فکر می‌کردم که آیا کاری کرده‌ام که داور مرا اخراج کند؟ اگر جوابم مثبت بود، دیگر کاری از دستم برنمی‌آمد. همه از اخراج نانی ناراحت هستیم و یونایتد کمی بد شانس بود که بازیکنش اخراج شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها