کد خبر: ۱۱۸۲۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس آمدم تا به قهرمانی برسم و در ادامه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در جام حذفی به موفقیت برسیم.

به گزارش 598، سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن، گفت: همانطور که قبلا گفته بودیم مقابل تیمی بازی داشتیم که خط حمله خطرناکی دارد، بازیکنان ذوب‌آهن بسیار زهردار هستند. خوشحالم ساختار دفاعی تیم ما خیلی خوب کار کرد شاید مثل همیشه نبودیم اما برای ما کسب پیروزی در اهمیت بود.

وی افزود: خیلی از بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم اما نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم. در مسابقات جام حذفی حد هیچگونه اشتباهی وجود ندارد. خوشحالم محمد نوری از موقعیتی که به دست آورد به بهترین نحو بهره برد. نمی‌خواهم از شرایط زمین گلایه کنم چرا که این مسئله برای هر دو تیم یکسان بود. خوشحالم با این پیروزی دل هواداران را شاد کردم.

حسینی یادآور شد: در لیگ برتر نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم به همین خاطر به جام حذفی آمدیم تا برای هواداران جام بگیریم به پرسپولیس آمدم تا همراه با این تیم به قهرمانی برسم و می‌خواهم کمک کنم. نمی‌دانم از بازی روز گذشته ما راضی هستند یا نه اما هرچه داشتم در معرض نمایش گذاشتم و با وجود اینکه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به نمایش بگذاریم خوشحالم که با پیروزی در مقابل ذوب آهن به مرحله بعد صعود کردیم.

مدافع پرسپولیس عنوان کرد:‌ داماش حریف‌مان در مرحله نیمه نهایی بسیار قدرتمند است. در لیگ برتر باید با راه‌آهن که هدایت آن بر عهده دایی است روبرو شویم. دایی مربی کاربلدی است که فوتبال را می داند. کارمان بسیار سخت است نباید لیگ را فراموش کنیم و اگر این اتفاق بیفتد ممکن است جام حذفی را نیز از دست بدهیم.

وی در مورد دیدار مقابل داماش در مقابل نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: فرقی نمی‌کند در گیلان یا تهران با این تیم بازی کنیم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید در هر جایی که به میدان می‌رویم پیروز زمین را ترک کنیم. امیدوارم در پایان مسابقه روسفید شویم و در جام حذفی که یک رقابت سخت است به مقام قهرمانی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها