کد خبر: ۱۱۸۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
مدافع پرسپوليس گفت: «ذوب خیلی دوست‌داشتنی بود و باورتان نمی‌شود وقتی با این تیم به شهرهای مختلف می‌رفتیم همه از ما استقبال می‌کردند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ بعد از چند بازی که مثل همیشه نبود روبه‌روی سایپا بازی قابل قبولی ارائه داد و از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس بود. حسین ماهینی به سوال‌هایی درباره بازی با ذوب‌آهن، دوره افتی که پشت سر گذاشت و البته رکورد نباختن گل‌محمدی پاسخ می‌دهد.


* دلیل افت خودت؟
- چون امسال تمام بازی‌ها را انجام دادم و پستم هم پست سنگینی بود بدنم خالی کرد و افت کردم. البته بابابزرگم هم که از دنیا رفت از نظر روحی افت کردم و چند بازی مثل همیشه نبودم. قبول دارم مثل ماهینی سابق نبودم. دو، سه بازی خوب نبودم اما همه بازیکنان افت می‌کنند و من هم مستثنی نبودم از این قاعده. خدارا شکر روبروی سایپا شرایط بدنی‌ام خوب شد و مربیان از عملمکردم راضی بودند.


* احتمال نیمکت‌نشینی؟
- از این حرف‌ها زیاد می‌زنند و شایعه زیاد درست می‌کنند که شاید حسین ماهینی نیمکت‌نشین شود. یکسری دنبال این مسائل هستند و البته تخریب من. زمانی که پرسپولیس در نیم‌فصل اول خوب بازی نمی‌کرد من جزو خوب‌ها بودم، آن هم به‌زعم خیلی از کار‌شناسان. خودم قبول کردم افت کرده بودم اما نه آن‌قدر که نیمکت‌نشین شوم. تصمیم اول و آخر را گل‌محمدی می‌گیرد و من هم به شایعات توجهی ندارم. البته من هم سعی می‌کنم‌‌ همان حسین ماهینی سابق بشوم، همان حسینی که هواداران پرسپولیس می‌خواهند.


* اوضاع ذوب‌آهن؟
- نه تنها من بلکه همه آن‌هایی که در ذوب بازی کردند این تیم را دوست دارند. ذوب خیلی دوست‌داشتنی بود و باورتان نمی‌شود وقتی با این تیم به شهرهای مختلف می‌رفتیم همه از ما استقبال می‌کردند. در این یک سال اخیر یکسری عوامل دست به دست هم دادند تا تیمی که نایب‌قهرمان آسیا بود برای نیفتادن و ماندن در لیگ بجنگد. این بلایا حق هواداران ذوب نبود. امیدوارم ذوب در لیگ بماند. این آرزوی من و خیلی از اصفهانی‌هاست.


* بازی با ذوب‌آهن؟
- با تمام احترامی که برای ذوب قائلیم ما به اصفهان می‌رویم تا ببریم. امسال باید یک جام حذفی را برای هواداران بگیریم. این جام، کمترین چیزی است که می‌توانیم تقدیم هواداران کنیم.


* آب معدنی‌های اصفهان؟!
- راجع به آب معدنی حرف نمی‌زنم.


* يحيي گل‌محمدی؟
- شک ندارم اگر آقایحیی از اول فصل بود الان با اختلاف صدرنشین بودیم. هر چه می‌کشیم از نیم‌فصل اول می‌کشیم. یک نیم‌فصل را به راحتی از دست دادیم. در مقطعی از نیم‌فصل اول حتی ۹ بازی متوالی نبردیم. اگر کمی بیشتر امتیاز جمع کرده بودیم یا آقایحیی از اول بود می‌توانستیم حالا مدعی اصلی قهرمانی باشیم.


* گرمکن تیم ملی آلمان؟
- من از بچگی طرفدار تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ و رئال مادرید بودم. این گرمکن را هم در یکی از سفرهای تیم ملی خریدم. گرمکنم شماره ۱۳ است. گرمکن توماس مولر را پوشیدم. چون هم آلمانی‌ام و هم شماره ۱۳ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها