کد خبر: ۱۱۸۰۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
ضرغامی:
رییس سازمان صدا و سیما گفت: هم اکنون در سطح کشور، سه هزار شبکه ماهواره‌ای در قالب ۳۶ ماهواره در حال پخش برنامه هستند که بخشی از این‌ها مسائل اخلاقی جامعه و خانواده را در مورد هدف و هجمه قرار داده‌اند.

به گزارش 598 به نقل از ایلنا، عزت الله ضرغامی، به عنوان سخنران مدعو سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان صدا و سیما پرداخت و از برنامه‌های این سازمان برای مقابله جدی با شبکه‌های ماهواره‌ای که حریم خانواده‌های ایرانی را به مخاطره انداخته است، سخن گفت.

وی درباره وضعیت ماهواره در ایران گفت: هم اکنون در سطح کشور، سه هزار شبکه ماهواره‌ای در قالب ۳۶ ماهواره در حال پخش برنامه هستند که بخشی از این‌ها مسائل اخلاقی جامعه و خانواده را مورد هدف و هجمه قرار داده‌اند.

ضرغامی در ادامه به بیان وضعیت شبکه‌های فارسی زبان که به پخش برنامه‌های مختلف می‌پردازند و اهدافی که این شبکه‌ها دنبال می‌کنند، پرداخت و گزارشی از آن ارائه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود علل گرایش مردم به ماهواره را موردتحلیل قرار داد و در مقابل از اقدامات و برنامه‌های سازمان صدا و سیما برای جذب مخاطب بیشتر خبر داد.

رئیس سازمان صدا و سیما از افزایش شبکه‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی و تقویت تجهیزات پخش شبکه‌های داخلی حتی برای نقاط دوردست خبر داد و تصریح کرد: تنوع در تولید و پخش برنامه‌های گوناگون مخصوصا برای برنامه‌های نمایشی در حد وسیع از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

ضرغامی همچنین از ساخت و تولید برنامه‌های گوناگون با محتوای معارفی و مذهبی سخن گفت و افزود: یکی از برنامه‌های دشمنان برای جذب مردم علی الخصوص جوانان به شبکه‌های ماهواره‌ای هدف قراردادن جامعه با رویکرد نفی دین و گرایش به لا ابالی‌گری با قصد انحراف و به فساد کشاندن اقشار مختلف؛ مخصوصاً نسل جوان و از هم پاشیدن بنیان خانواده و در ‌‌نهایت انحطاط جامعه است.

وی در ادامه از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که با پخش برنامه‌های سیاسی، نظام سیاسی اسلامی ایران؛ به ویژه رهبری نظام و شخیص مقام معظم رهبری را هدف قرار داده‌اند، گزارش داد.

ضرغامی در پایان از قابلیت‌ها و توانمندی‌های نظام اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای مسموم، سخن گفت و به برخی از برنامه‌های تولید شده در این راستا اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شهروند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
ای کاش جناب ضرغامی به جای پرداختن به آمار شبکه های ضد اخلاقی دنیا(که البته با توجه به روح ضد دینی حاکم بر غرب، وجود این شبکه های مخرب کاملا طبیعی است)، اندکی هم پیرامون اثرات مخرب برخی از سریال ها و برنامه های در حال تولید و نیز در حال پخش صدا و سیما که واقعا دارد تیشه به ریشه حیا می زند و خانواده ها را بشدت نگران کرده می گفت! امان از ژست روشنفکرمابانه که ...!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها