کد خبر: ۱۱۷۹۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل مون‌پلیه فرانسه قصد دارد اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان را جانشین سرمربی کنونی تیم فوتبال باشگاهش کند تا قابلیت رقابت با پاری‌سن‌ژرمن را از دست ندهد.

به گزارش598، به نقل از  خبرگزاری فارس، سرمایه‌گذاری کلان پاریسی‌های متمول (سن‌ژرمن) در یکی دو سال گذشته باعث شده تا این تیم در لیگ فرانسه قدم به قدم به قدرتی نوظهور تبدیل شود. تیمی که قهرمانی همه ساله لیگ را طلب کرده و حتی خواهان درخشش در عرصه اروپا است.

این موضوع باعث نگرانی باشگاه‌هایی شده که در لوشامپیونه (لیگ فرانسه) سابقه قهرمانی دارند. آنان برای ماندن در کورس قهرمانی و مجال ندادن به رقیب پاریسی، به تکاپو افتاده‌اند تا تحولاتی در تمامی‌ عرصه‌ها ایجاد کنند.

یکی از این باشگاه‌هایی که می‌خواهد همچنان یک پای قهرمانی‌ها باشد، مون‌پلیه است. تیمی که فصل گذشته عنوان نخست لیگ را کسب کرد.

به همین منظور «لوئی نیکولن» مدیر عامل باشگاه مذکور روز گذشته در گفت‌وگویی با شبکه ورزشی رادیویی ار.ام.سی حرف‌های جالبی زد.

وی اظهار داشت: ‌برای ماندن در رقابت با سن‌ژرمن‌ها، قصد دارم دیگو مارادونا را به مون‌پلیه بیاورم.

اگر این مربی را در اختیار داشته باشم، دیگر نیازی به انجام هیچ‌کاری نخواهم داشت. چون مثل یک فیلم همه چیز با کمک وی، جریان خواهد یافت. در آنصورت اخبار ما نیز صفحات روزنامه‌ها را مثل پاریسی‌ها پر خواهد کرد.

وی در این مصاحبه گفت: اگر مشکل مالی برای جذب اسطوره آرژانتینی‌ها برطرف شود، مارادونا در این حال جانشین «رنه ژیرار» خواهد شد.

نیکولن همچنین عنوان کرد «ریمون دومنش»‌، سرمربی اسبق تیم ملی فرانسه نیز گزینه مورد نظر وی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها