کد خبر: ۱۱۷۹۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه استقلالی‌ها اعلام کردند ۹ فروردین با سپاهان بازی نمی‌کنند، گفت: استقلالی‌ها شاید زورشان زیاد است.

به گزارش 598، فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل گهر دورود گفت: تیمی که 4 بر یک به پیروزی می‌رسد مشخص است که عملکرد خوبی داشته است. قبلا هم اعلام کردم اگر به دنبال قهرمانی لیگ برتر هستیم باید فکر کنیم هر مسابقه برایمان حکم بازی‌های حذفی را دارد و فلسفه میهمان و میزبانی نباید برایمان مهم باشد. باید 3 امتیاز دیدارهایمان را کسب کنیم تا به شرایطمان در سطح جدول تداوم دهیم.

وی در مورد گلی که روز گذشته به ثمر رساند، اظهار داشت: کار خاصی انجام ندادم و تلاش همه بازیکنان را به ثمر نشاندم. همیشه تلاش می‌کنم وظایفم را به نحو احسن در زمین ایفا کنم. خوشحالم که گلی که زدم با پیروزی تیم همراه بود و گلزنی زمانی لذت دارد که با شادی کل تیم همراه باشد.

مدافع تیم سپاهان در مورد رقابت بسیار نزدیک تیم‌های صدر جدولی عنوان کرد: لیگ واقعا جذاب شده و مردم می‌توانند بازی‌های قشنگی را تماشا کنند. فکر می‌کنم هرچه به پایان مسابقات نزدیک‌تر شویم بازی‌ها جذاب‌تر هم بشود. امیدوارم هر تیمی که حقش است، بتواند موفق شود و آن باشگاهی قهرمان خواهد شد که کمتر اشتباه کند.

طالبی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به برگزاری دیدار جام حذفی در 9 فروردین و اینکه آنها معتقدند ملی‌پوشان تیمشان بازی می‌کنند اما ملی‌پوشان سپاهان نیمکت‌نشین هستند، گفت: فکر می‌کنم بازیکنانی که در تیم ملی نیمکت‌نشین هستند فشار بیشتری را تحمل می‌کنند و این نظریه اصلا درست نیست. سال گذشته در دیدار مقابل الهلال در عربستان به پیروزی رسیدیم و توانستیم دل 60 میلیون ایرانی را شاد کنیم. پس از بازگشت به ایران بلافاصله باید به مصاف پرسپولیس می‌رفتیم، هرچه اعتراض کردیم این بازی را عقب بیاندازند، کسی توجه نکرد.

وی افزود: مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم و در نهایت شکست خوردیم. هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر ثبات وجود داشته باشد، نظم ایجاد می‌شود وقتی منظم شدیم، مطمئنا پیشرفت خواهیم کرد. به همین خاطر فکر نمی‌کنم ایجاد اینگونه تغییرات بتواند کمکی به فوتبال ما انجام دهد.

طالبی در مورد اینکه مدیرعامل استقلال اعلام کرده مسئولان سازمان لیگ چون اصفهانی هستند رأی به برگزاری دیدار استقلال و سپاهان در 9 فرودین داده‌اند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی انجام شده و دلیلی ندارد که تغییر پیدا کند. به نظر من این صحبت هیچ ربطی به این مسئله ندارد. شنیدم اگر جام حذفی در این تاریخ برگزار نشود، بازی‌های لیگ را برگزار خواهند کرد. ما در تهران میهمان استقلال هستیم. در این شرایط سپاهان بیشتر خستگی را تحمل می‌کند، اگر استقلال در جام حذفی به میدان نرود باید در لیگ برتر با گهر بازی کند. واقعا دلیل اینگونه تهمت‌ها را نمی‌دانم. به نظرم مردم هوشیار هستند و به خوبی در جریان مسائل قرار می‌گیرند. امیدوارم این اعتراضات در نهایت منجر به کرسی نشستن حرف کسی نشود.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها اعلام کردند یا 9 فروردین بازی نمی‌کنند و یا بازیکن به تیم ملی نخواهند داد، اظهار داشت: حتما استقلالی‌ها زورشان زیاد است و شاید چنین کاری را انجام دهند.

مدافع سپاهان در مورد اینکه این هفته با صبای قم بازی دارند و این تیم توانست روز گذشته استقلال را متوقف کند، عنوان کرد: بازی سختی در پیش داریم، همانطور که قبلا اعلام کردم ایمان داشته باشید تیم‌های بالای جدولی امتیاز از دست خواهند داد. استرسی که در بالای جدول وجود دارد باعث می‌شود تیم‌ها نتواند تا پایان تمامی امتیازات را کسب کندو در این میان تیمی موفق است که با تجربه و زیرکانه کارش را انجام بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها