کد خبر: ۱۱۷۹۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با هواپیما به اصفهان رفتند که بنگر و کریمی سرخپوشان را همراهی نکردند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فردا در اصفهان میهمان ذوب آهن است، از همین رو کاروان تیم پرسپولیس در شرایطی ساعت 15:40 دقیقه امروز عازم اصفهان شد که علی کریمی و محسن بنگر همراه این تیم نبودند.


کریمی قرار است با خودرو شخصی خود عازم اصفهان شود و همین دلیل از قرمز پوشان بابت اینکه سوار هواپیما نمی‌شود عذر خواهی کرد. محسن بنگر نیز که اعلام کرده بود به هر طریقی که شده به اصفهان خواهد رفت همراه با قرمز پوشان به این سفر نرفته است.


* بازیکنان پرسپولیس و مخصوصا گل‌محمدی پس از حضور در فرودگاه مهر‌آباد مورد استقبال هواداران قرار گرفتند. کریم باقری نیز همراه با سرخپوشان به اصفهان نرفته است.


* کاروان تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب‌آهن ساعت 17:30 امروز وارد اصفهان شد که مورد استقبال حدود 200 هوادار قرار گرفت. این هواداران بازیکنان را تشویق می‌کردند که بیشتر از همه حسین ماهینی و نیلسون مورد علاقه آنها بود.


* در شرایطی که اتوبوس پرسپولیس در حال رفتن به سمت هتل کوثر بود حدود 15 ماشین با روشن کردن چراغ‌های خود به دنبال اتوبوس قرمزپوشان راه افتاده بودند و به تشویق این تیم پرداختند.


* پیگیری نتیجه بازی استقلال و صبا نیز توسط بازیکنان از نکات قابل توجه بود.

 

* در شرایطی که بازیکنان این تیم قصد خوردن شام داشتند ناگهان با حدود 200هوادار زن و مرد که در لابی هتل برای گرفتن عکس و امضاء آمده بودند مواجه شدند و به همین دلیل قرمزپوشان از نیروی انتظامی کمک خواستند تا آرامش هتل را به عهده بگیرند.


* پرسپولیسی‌ها حتی برای رفتن به رستوران نیز دچار مشکلاتی بودند و هواداران فریاد می‌زدند تا زمانی که با بازیکنان عکس یادگاری و امضاء نگیرند هتل را ترک نخواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها